Quote from Jan Lundquist on 25 April 2008, 15:23Det stämmer, det har funnits länge. Lika länge som jag har efterlyst att få komma till olästa inlägget direkt i stället för att komma högst upp i tråden och behöva scrolla förbi det man redan läst.
Det stämmer, det har funnits länge. Lika länge som jag har efterlyst att få komma till olästa inlägget direkt i stället för att komma högst upp i tråden och behöva scrolla förbi det man redan läst.
Quote from Camilla Höög on 25 April 2008, 15:46Eller så klickar du på "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." längst upp på sidan och kommer till första olästa inlägget 😉
Eller så klickar du på "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." längst upp på sidan och kommer till första olästa inlägget 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:51Ett extra klick i onödan varje gång man vill läsa nya inlägg blir väldigt många onödiga klick.
Ett extra klick i onödan varje gång man vill läsa nya inlägg blir väldigt många onödiga klick.
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 16:10Jag är med linus på detta för jag märkte den knappen i veckna också..
Jag är med linus på detta för jag märkte den knappen i veckna också..
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:04Och jag tyckte jag var långsam som inte hittade den förrän igår 😉
Och jag tyckte jag var långsam som inte hittade den förrän igår 😉