Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle bli superglad om det gick att fixa så att man kunde få klickbara länkar i kalendern, alltså om jag tränar något som finns på exempelvis youtube så vill jag kunna skriva ner en länk till det i min kalender och kunna klicka på den direkt.

Skull

Jag håller med! Att få newline att fungera i kalendern vore också trevligt!

Vilka "krav". Skulle vara nöjd med mer träning registrerad...

Håller med, klickbara länkar vill vi ha!

Jag har mailat Olle om det för längesedan, innan uppgraderingen.
Och han tyckte väl att det var en god idé, men inget har hänt.

Fler av oss får kontakta Olle om det!

Hmm, satt just och svor över det, försökte med lite html, men icke.

Vill kuna länka till mitt OL lopp på mapandcoach

Väcker liv i en gammal tråd.
Kan vi inte få möjligheten till att skapa klickbara länkar i våra träningsdagböcker?!
Räcker nog med att de är klickabara när man väl är inne i passets detaljer. Dvs, behöver inte vara klickbara i kalendervyn.

Eller det kansk

Det vill jag gärna oxå :-). Och att lägga till det till ett premiummedlemsskap är en bre idé förutsatt att jag får lite annat jag vill ha (som t.ex. en fungerande androidapp).

Jag är redan premiummedlem, så det jag kommer att säga nu är inte påverkat av mitt varande eller icke-varande premiummedlemskap: Jag tycker att det är en alldeles för basal "feature" för att räknas som en "premiumtjänst". Jag anser att det redan borde fun

Har man en tillräckligt bra sida ändå så behöver man inte göra sånt för att behålla sina kunder kanske 🙂

Ok. Så ser inte jag på det. Varför inte passa på att göra en sajt så bra som den kan bli när det ändå krävs så lite? Att göra klickbara länkar inte är "rocket science"... Att inte göra det är bara jävligt "B" och ger inte sajten den professionella "touche