Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:44Jag tror inte att det är så enkelt tekniskt. Då måste väl Olle ha gjort det för länge sen eller? Min förhoppning är att det är nåt tekniskt gigantiskt hinder som är anledningen till att det inte redan finns.
Jag tror inte att det är så enkelt tekniskt. Då måste väl Olle ha gjort det för länge sen eller? Min förhoppning är att det är nåt tekniskt gigantiskt hinder som är anledningen till att det inte redan finns.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 23:30Jo, det är lätt att göra rent tekniskt. Fungerar ju t.ex. redan här i forumet.
Men jag tror inte Olle vill att vi ska göra Allt på Funbeat, och därför inte länka till andra ställen.Men jag har gärna fel. Och om Olle (eller kollegor) läser detta, så snäl
Jo, det är lätt att göra rent tekniskt. Fungerar ju t.ex. redan här i forumet.
Men jag tror inte Olle vill att vi ska göra Allt på Funbeat, och därför inte länka till andra ställen.
Men jag har gärna fel. Och om Olle (eller kollegor) läser detta, så snäl
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 23:38Har mailat support nu och frågat. Håll tummarna för positivt svar!
Har mailat support nu och frågat. Håll tummarna för positivt svar!
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 10:25Fast forumet är inte samma sak som träningskommentarer. Med alla konstiga buggar som dyker upp på udda ställen på sidan som ledning har jag fått för mig att det är ett antal olika konstruerade moduler som sitter ihop på ett annorlunda vis och att detta gö
Fast forumet är inte samma sak som träningskommentarer. Med alla konstiga buggar som dyker upp på udda ställen på sidan som ledning har jag fått för mig att det är ett antal olika konstruerade moduler som sitter ihop på ett annorlunda vis och att detta gö
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 02:42Det som är frustrerande är alla gissningar på varför saker inte fungerar.
Hade det funnits någon konsekvens, t.ex. att det inte går att göra hyperlänkar alls, hade det åtminstone varit lättare att acceptera men nu finns ingen röd tråd.
Det som är frustrerande är alla gissningar på varför saker inte fungerar.
Hade det funnits någon konsekvens, t.ex. att det inte går att göra hyperlänkar alls, hade det åtminstone varit lättare att acceptera men nu finns ingen röd tråd.
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 13:24Vi har nu lagt in länkning av texten i pass, men förändringen kommer inte förrän vi laddar upp en uppdatering av sajten. Jag tror att det ligger inom några veckor bort, om inte förr.
Hoppas ni kan stå ut tills dess. 🙂
Vi har nu lagt in länkning av texten i pass, men förändringen kommer inte förrän vi laddar upp en uppdatering av sajten. Jag tror att det ligger inom några veckor bort, om inte förr.
Hoppas ni kan stå ut tills dess. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 13:59Tackar så mycket Olle!
Tackar så mycket Olle!
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 14:19Klart vi står ut, Olle! Det är ovissheten som gör allting så outhärdligt! 😉 (läs detta som en skämtsam överdrift)
Klart vi står ut, Olle! Det är ovissheten som gör allting så outhärdligt! 😉 (läs detta som en skämtsam överdrift)
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 13:39Verkar som Funbeat uppdaterats nu (tror jag i alla fall).
Men jag får inte länkar till att funka i min kalender ändå.
Funkar det för er andra?
Gäller det kanske bara nya pass?
Verkar som Funbeat uppdaterats nu (tror jag i alla fall).
Men jag får inte länkar till att funka i min kalender ändå.
Funkar det för er andra?
Gäller det kanske bara nya pass?
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 14:09Nej tyvärr, uppdateringen vi just gjorde gällde bara diagrammet på ett träningspass. Detta har inte kommit med ännu. Vi räknar med att det sker under veckan.
Nej tyvärr, uppdateringen vi just gjorde gällde bara diagrammet på ett träningspass. Detta har inte kommit med ännu. Vi räknar med att det sker under veckan.