Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag tycker det skulle vara jättebra om man i översikten under "Visa i kalender" såg den tid man lagt in för träningspasset. Som det är nu så måste man "klicka" in sig för att se tiden.
Vad säger du Olle - Är det en "stor grej" eller "lätt att fixa"?

Hahaha! Barbro du bara måste ha ett jobb där du har kontakt med utvecklare!
Jag vet inte hur många gånger folk har frågat mig (som jobbar som utvecklare) om det är "en stor grej" eller "lätt att fixa" 🙂

Ja det stämmer att jag haft att göra med utvecklare - just nu letar jag nytt jobb.
Och svaret man får då är:
Jag sätter upp det på min "todo-lista" så får vi se om det kan komma med i nästa release 🙂

Johanna, jag brukat då svara att det handlar om tid och pengar och med tillräckligt mycket pengar finns all tid i världen. Men oftast tar det tio gånger längre tid att mecka ihop en smart funktion som ska "spara tid", än vad det skulle ta att göra jobbet

Jo alltid måste man kompromissa någonstans. Pengar, tid eller funktionalitet. Det finns inga perfekta projekt 😉

Eftersom ingen gillar kompromisser så är en agil metodik det enda raka.

Är det bara jag som tycker att det skulle vara bra att se klockslag i översikten och slippa "klicka" in sig på passet?

Jag är på din sida, Barbro. Tycker också det vore bra om man kunde se klockslaget för varje pass.
Men om alla inte vill ha så så kan man ju välja att göra funktionen på ett sådant sätt att den går att aktivera resp. inaktivera t.ex. under "Mina inställni

Jag tycker inte bara det är klockslagen som ska visas i kaländerläget utan skulle hellre se att mer eller mindre samtliga fält skulle gå att visa/dölja genom inställningar. Även att kommentarerna inte visades hela utan kanske bara ett par rader. Då slippe

Bra sagt Alfred! Håller med dig på alla punkter.
Maila Olle om det vettja =)

12