Quote from Camilla Maunu on 10 August 2009, 12:55Tack Rebecca,
Jag hoppas att Olle läser antingen detta eller:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=504171🙂
Tack Rebecca,
Jag hoppas att Olle läser antingen detta eller:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=504171
🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 10 August 2009, 16:45maila honom på info@funbeat.se
skicka med en länk till önskad tråd och be honom läsa dina önskemål där eller skriv de direkt i mailet.
maila honom på info@funbeat.se
skicka med en länk till önskad tråd och be honom läsa dina önskemål där eller skriv de direkt i mailet.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 17:02Jag utgår också från att Olle läser här så jag har inte mejlat honom om detta.
Jag utgår också från att Olle läser här så jag har inte mejlat honom om detta.
Quote from Galderma Fritidsförening on 11 August 2009, 22:26Han hinner antagligen inte läsa alla trådar så det är säkrast att maila honom.
Han hinner antagligen inte läsa alla trådar så det är säkrast att maila honom.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:22Fast just frågelådegruppen borde väl vara den han prioriterar? Men han har väl som sagt begränsat med tid iaf.
Fast just frågelådegruppen borde väl vara den han prioriterar? Men han har väl som sagt begränsat med tid iaf.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 22:05Ja antagligen. Är ju inte livsviktigt men vore bra, tycker jag.
Vi får väl se om/när Olle har tid ..... 🙂
Ja antagligen. Är ju inte livsviktigt men vore bra, tycker jag.
Vi får väl se om/när Olle har tid ..... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 10:02Visst läser jag detta! Jag hinner inte alltid läsa allt direkt utan ibland kan det ta lite tid.
Vad det gäller att visa klockslaget så ska jag fundera på det. Eventuellt blir det ju lite rörigt.
Visst läser jag detta! Jag hinner inte alltid läsa allt direkt utan ibland kan det ta lite tid.
Vad det gäller att visa klockslaget så ska jag fundera på det. Eventuellt blir det ju lite rörigt.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 21:10Jag väntar med spänning ..... 🙂
Jag väntar med spänning ..... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 09:49Jag blåser liv i den här tråden igen.
Olle - jag väntar fortfarande med spänning 🙂
Jag blåser liv i den här tråden igen.
Olle - jag väntar fortfarande med spänning 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:05Men Barbro, du har jag redan lagt in mitt svar tidigt i tråden "Jag sätter upp det på min "todo-lista" så får vi se om det kan komma med i nästa release"
🙂
Tyvärr var det så bra skrivet att jag inte kan tillföra så mycket, förutom att jag tycker att d
Men Barbro, du har jag redan lagt in mitt svar tidigt i tråden "Jag sätter upp det på min "todo-lista" så får vi se om det kan komma med i nästa release"
🙂
Tyvärr var det så bra skrivet att jag inte kan tillföra så mycket, förutom att jag tycker att d