Quote from Guest on 5 May 2011, 20:42Min mage kluckar så fasligt när jag joggar, trots att jag väntar 2 timmar efter middagen. Är det någon som har liknande problem? Någon som har tips om vad man kan göra för att bli av med detta störande problem.
Min mage kluckar så fasligt när jag joggar, trots att jag väntar 2 timmar efter middagen. Är det någon som har liknande problem? Någon som har tips om vad man kan göra för att bli av med detta störande problem.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 20:52Vänta längre, drick mindre. Funkar för mig. 🙂
Vänta längre, drick mindre. Funkar för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:10På träning är det helt normalt och inget problem så strunta i det. På tävling bör du däremot se till att du inte har mer väska i dig än vad som behövs eftersom du kan pytsa på allteftersom.
På träning är det helt normalt och inget problem så strunta i det. På tävling bör du däremot se till att du inte har mer väska i dig än vad som behövs eftersom du kan pytsa på allteftersom.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:14Jag tror det är luft/gas som gör att det kluckar. Ja i kombo med vätska då. Jämför med en påse med vatten. Den plaskar som fasen om det är luft i, om man tar bort luften så plaskar den ingenting.
Så, rapa eller prutta kanske hjälper? *skratt*
Jag tror det är luft/gas som gör att det kluckar. Ja i kombo med vätska då. Jämför med en påse med vatten. Den plaskar som fasen om det är luft i, om man tar bort luften så plaskar den ingenting.
Så, rapa eller prutta kanske hjälper? *skratt*
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:29Luft/gas låter troligt. Vi långdistanslöpare lär oss att inte vara blyga. Släpp ut överskottsluft naturvägen. Det finns de som påstår att de knäckt motståndarna på tävling genom att göra så.
Luft/gas låter troligt. Vi långdistanslöpare lär oss att inte vara blyga. Släpp ut överskottsluft naturvägen. Det finns de som påstår att de knäckt motståndarna på tävling genom att göra så.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:44Det bästa sättet att knäcka sig själv är att hålla på sig 😉
Det bästa sättet att knäcka sig själv är att hålla på sig 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 23:00Jag drar till med en mycket vild gissning...
Fibrer binder ju liksom vatten... Så om man äter lite mer fiberrik kost?
Jag drar till med en mycket vild gissning...
Fibrer binder ju liksom vatten... Så om man äter lite mer fiberrik kost?