Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:44BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=d16ec9f02be444629d59327b60094fae.jpg
Så här såg det ut 2008 då 10 startade o 11 kom i mål !
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=d16ec9f02be444629d59327b60094fae.jpg
Så här såg det ut 2008 då 10 startade o 11 kom i mål !
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 13:15Påminde Tomas Anderberg o Bernt "old man" Södersten i Växjö i lördags om rullskideturen den 31:e. Deltagande från fam. Petersson är ovisst då vi är i Sthlm den veckan o inte vet om vi kommer hem fre. natt eller lö. fm.
Påminde Tomas Anderberg o Bernt "old man" Södersten i Växjö i lördags om rullskideturen den 31:e. Deltagande från fam. Petersson är ovisst då vi är i Sthlm den veckan o inte vet om vi kommer hem fre. natt eller lö. fm.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:41Lite info!
Tisdag den 20 okt ikväll alltså
Skidträff med Kalle från Pölder Sport i Hanaslövsgården kl 19:15.
Nyheter på längdfronten, vallning mm.
Lite info!
Tisdag den 20 okt ikväll alltså
Skidträff med Kalle från Pölder Sport i Hanaslövsgården kl 19:15.
Nyheter på längdfronten, vallning mm.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:16Där ser man hur oerhört viktigt det är att surfa på arbetstid.
Det gjorde jag inte igår och därmed missade jag föregående inlägg.Skärpning utlovas! Skall aldrig mer bara jobba en hel dag....
Angående problem att närvara på KM för våra medlemar i syd ett t
Där ser man hur oerhört viktigt det är att surfa på arbetstid.
Det gjorde jag inte igår och därmed missade jag föregående inlägg.Skärpning utlovas! Skall aldrig mer bara jobba en hel dag....
Angående problem att närvara på KM för våra medlemar i syd ett t
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 17:59Tänkte inte på det Thomas.............men är det så viktigt med tiden förresten.......eller dagen......får man inte göra lite som man vill...blir kanske ännu roligare då??
Affe har en liten svininfluensa light så hans träning ligger nere just nu.Niclas.
Tänkte inte på det Thomas.............men är det så viktigt med tiden förresten.......eller dagen......får man inte göra lite som man vill...blir kanske ännu roligare då??
Affe har en liten svininfluensa light så hans träning ligger nere just nu.
Niclas.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 14:56Finns det envishet och kodis så är inget omöljigt, bara man tar det i sin egen takt.
Det var ett gäng från SPCS på skidträffen (även några "tanter") som var väldigt taggade och frågvisa. Kalle från pölder hade svar och förhoppningar att de skulle få en tr
Finns det envishet och kodis så är inget omöljigt, bara man tar det i sin egen takt.
Det var ett gäng från SPCS på skidträffen (även några "tanter") som var väldigt taggade och frågvisa. Kalle från pölder hade svar och förhoppningar att de skulle få en tr
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:36Resultat KM 17,8 km Rullskidor
1. Mikael Bergqvist 48.45
2. Bernt Södersten 49.20
3. Niclas Georgsson 51.21
4. Mats Törnblad 52.58
5. Per-Elis Svensson 58.46
6. Tomas Olsson 59.21
7. Thomas Andeberg 62.35
8. Åke Nyberg 62.44
9. Christer Bernhäll 62.45
10
Resultat KM 17,8 km Rullskidor
1. Mikael Bergqvist 48.45
2. Bernt Södersten 49.20
3. Niclas Georgsson 51.21
4. Mats Törnblad 52.58
5. Per-Elis Svensson 58.46
6. Tomas Olsson 59.21
7. Thomas Andeberg 62.35
8. Åke Nyberg 62.44
9. Christer Bernhäll 62.45
10
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 15:01Vi får tacka gud för vädret, arrangörerna för allt fix och
sen tackar vi elitgruppen för lektionen i snabbåkning.
Kan konstatera att den gemensamma starten ej var positiv för min del.
Kändes som jag blev efter direkt. Förra året kändes det som jag var med
Vi får tacka gud för vädret, arrangörerna för allt fix och
sen tackar vi elitgruppen för lektionen i snabbåkning.
Kan konstatera att den gemensamma starten ej var positiv för min del.
Kändes som jag blev efter direkt. Förra året kändes det som jag var med
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:15Hade varit roligt och veta vilks tider tävlingshjulsgruppen "elitgruppen" hade haft.
Själv var jag nöjd att bara vara 2 min efter träningsfantaster som Mikael och även Bernt. Även rullskidor verkar vara en materialsport...
Får kanske införa max klass 2 hj
Hade varit roligt och veta vilks tider tävlingshjulsgruppen "elitgruppen" hade haft.
Själv var jag nöjd att bara vara 2 min efter träningsfantaster som Mikael och även Bernt. Även rullskidor verkar vara en materialsport...
Får kanske införa max klass 2 hj
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:17Nä jag hade känn på Per-Elis men det är tungt att hänga på när
man blir frånrullad nerför och måste köra hårt uppför.
Det tar på både huvud och muskler.
Nu hade ju Per-Elis varit förkyld så jag tror att resultatlistan är ganska rättvis.
När jag pratade m
Nä jag hade känn på Per-Elis men det är tungt att hänga på när
man blir frånrullad nerför och måste köra hårt uppför.
Det tar på både huvud och muskler.
Nu hade ju Per-Elis varit förkyld så jag tror att resultatlistan är ganska rättvis.
När jag pratade m