Quote from Guest on 17 June 2010, 13:19ont i höger knä när man springer på utsidan! Några bra tips vad de kan vara och hur man slipper det?
ont i höger knä när man springer på utsidan! Några bra tips vad de kan vara och hur man slipper det?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:29Löparknä kanske?
Kolla symptomlistan:
http://www.sct.nu/traning/traningslara/itb/itbartikel.htmNågot bekant?
Löparknä kanske?
Kolla symptomlistan:
http://www.sct.nu/traning/traningslara/itb/itbartikel.htm
Något bekant?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:51Med all sannolikhet löparknä. Stretcha utsidan noggrann.
Med all sannolikhet löparknä. Stretcha utsidan noggrann.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:53bra länk tack ANnica. Har själv haft sånt ont ibland men det har gått över, fick dte på maran ( dock efter 29km ) men det gick att springa vidrae utan större problem, bra checklista för att undvika problemet!
Tack igen.
bra länk tack ANnica. Har själv haft sånt ont ibland men det har gått över, fick dte på maran ( dock efter 29km ) men det gick att springa vidrae utan större problem, bra checklista för att undvika problemet!
Tack igen.
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2010, 13:53Kan det vara knäont?
Kan det vara knäont?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:57Shamala, checklistan på vad man gör åt det är jättebra. Det enda jag saknar är möjligen att man bör söka proffshjälp om man inte får bukt med problemet ganska snabbt. Man kanske inte stretchar rätt, eller har en mer komplicerad problematik än bara "sprung
Shamala, checklistan på vad man gör åt det är jättebra. Det enda jag saknar är möjligen att man bör söka proffshjälp om man inte får bukt med problemet ganska snabbt. Man kanske inte stretchar rätt, eller har en mer komplicerad problematik än bara "sprung
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:20har fått bra stretch övningar, därför 15 min strech efter löppasset nuförtiden.
OK att söka läkarvård inte dumt heller, än så länge itne kommit dit.
Mara knäont försvann när jag kom i målet 🙂 kanske förträngd!Jag håller koll, tack igen!
har fått bra stretch övningar, därför 15 min strech efter löppasset nuförtiden.
OK att söka läkarvård inte dumt heller, än så länge itne kommit dit.
Mara knäont försvann när jag kom i målet 🙂 kanske förträngd!
Jag håller koll, tack igen!
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:16särskivning gahhhhhhhhhhhh :@
särskivning gahhhhhhhhhhhh :@
Quote from Catharina Brattlin on 18 June 2010, 17:22Det krävs viss nivå på läsförståelsen, för att inte reta upp sig på särskrivningar, ja. Absolut! Samt acceptans för att alla inte är infödda svenskar...
(#)
Det krävs viss nivå på läsförståelsen, för att inte reta upp sig på särskrivningar, ja. Absolut! Samt acceptans för att alla inte är infödda svenskar...
(#)
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 17:37Särskrivning heter det. Om man nu prompt vill skriva det. (H)
Särskrivning heter det. Om man nu prompt vill skriva det. (H)