Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Usch.
Det värsta av värsta har inträffat. Jag har fått knäont till den grad att jag inte kan träna normalt, och detta fem dagar innan varvet som jag laddat för HELA vintern.

Började efter att jag suttit konstigt vid datorn i några timmar. När jag ställd

Ushhh vad jobbigt!

hade enormt problem med knät pg av dåliga skor och brukar känna av det lite ibland. Brukar köra mycket vadpress och denna övningen

http://www.kiropraktorcentrum.com/images/kiro/stretch/hoftbojare_b.jpg

Ner med bakre knät i marken o

Ja, jag har definitivt inte kört speciellt mkt styrka. Och när jag har kört det har det blivit mest bålövningar. Men i det här fallet beror nog mitt knäont snararare på att jag vridigt till muskeln när jag satt sådär konstigt... och kanske även på någon s

Ingen panik nu, ta det lungt och njut av att träningen är klar.
Träningen sista veckan ger knappast någon effekt ändå, vila kanske i kobination med voltaren kommer att göra underverk tills på lördag.

Själv har jag feber & halsont men det är ju flera daga

Ahh ok , hoppas det löser sig tillslut!

Tack för svar!
Jo. Tänker verkligen bara vila och ta det lugnt. Ev springa ut på en testrunda dagen innan. Bara för att se hur det känns. Alltså en mini-mini.

Men känns som att det här är mer än en vanlig liten känning. Ska ev testa att ringa någon kiro

Kämpa! Var positiv! Vi ses där! Lycka till!

Vila från löpning, och kör träning som är skonsam för knäet men där du ändå rör dig. Ta två lugna turer i simhallen med bubbelbad och bastu efteråt.

Du kanske hittar några övningar här:

Hem

Har inte testat själv, men fick ett annat tips en gång.
Att smörja in det onda med tigerbalsam och plasta in det över natten.

Tack för alla svar! Behöver all pepp jag kan få.

Gick till kiropraktorn för att få ett utlåtande.
Hon sa att jag har en obalans i höften pga stillasittande jobb... hon tryckte på ömmande punkter (aaaaaaajjjj!) , plus masserade med tigerbalsam.

Hon rek