Quote from Guest on 25 November 2007, 21:35Hej!
Finns det någon här som varit med om att det knäpper i hälsenan? Jag har joggat regebundet sedan i våras och ökat sakta enligt träningsprogram. Igår joggade jag en dryg mil och hade inte ont någonstans men efteråt knäpper det ibland när jag går nerfö
Hej!
Finns det någon här som varit med om att det knäpper i hälsenan? Jag har joggat regebundet sedan i våras och ökat sakta enligt träningsprogram. Igår joggade jag en dryg mil och hade inte ont någonstans men efteråt knäpper det ibland när jag går nerfö
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 21:45Vet inte men på mig knäpper det i nacken varje gång jag vrider på huvudet och har gjort så så länge jag kommer ihåg.
Frågade en sköterska någon gång och hon sa att jag nog hade lite av någon "vätska" i leden (eller nåt sånt). Gjorde det inte ont var det i
Vet inte men på mig knäpper det i nacken varje gång jag vrider på huvudet och har gjort så så länge jag kommer ihåg.
Frågade en sköterska någon gång och hon sa att jag nog hade lite av någon "vätska" i leden (eller nåt sånt). Gjorde det inte ont var det i
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 21:57Har egen erfarenhet av ömma hälsenor men inte av knäpp. Här följer ett par klipp från diskussioner från puls.se
"Jag har i.o.f.s. aldrig testat något annat, men för bra precis ett år sedan när jag som rätt oerfaren "löpare" drog igång med Zsalkais "4-ti
Har egen erfarenhet av ömma hälsenor men inte av knäpp. Här följer ett par klipp från diskussioner från puls.se
"Jag har i.o.f.s. aldrig testat något annat, men för bra precis ett år sedan när jag som rätt oerfaren "löpare" drog igång med Zsalkais "4-ti
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 22:03Jag har ett knäpp i hälsenan när jag går i platta skor utan stöd för fotvalvet, men det ska enligt uppgift inte vara någon fara. Eller som min lärkarpolare sa: vi gör inget åt smärtlösa knäppningar...
Lite pinsamt dock, ibland undrar folk vad det är som
Jag har ett knäpp i hälsenan när jag går i platta skor utan stöd för fotvalvet, men det ska enligt uppgift inte vara någon fara. Eller som min lärkarpolare sa: vi gör inget åt smärtlösa knäppningar...
Lite pinsamt dock, ibland undrar folk vad det är som
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 22:45gå och få det undersökt om det ger dig problem.
den troligaste orsaken till knäppningar är att en luftbubbla sprängs i leden.
vilket kan orsakas av att leden har ökad rörligehet
gå och få det undersökt om det ger dig problem.
den troligaste orsaken till knäppningar är att en luftbubbla sprängs i leden.
vilket kan orsakas av att leden har ökad rörligehet
Quote from Kicki Ing on 26 November 2007, 09:20Tack för svaren!
Det låter ju inte som om det är något farligt i alla fall.
Det gör inte ont när det knäpper men det är en otäck känsla.
Tack för svaren!
Det låter ju inte som om det är något farligt i alla fall.
Det gör inte ont när det knäpper men det är en otäck känsla.