Quote from Guest on 31 August 2010, 09:30Har fått vad jag själv tror en överansträngning i muskelfästet som sitter på utsidan av knät under delningen av knät. Och jag känner att detta fäste hänger ihop med främre trampdynan av foten. Det gör inte konstant ont längre men det går inte att springa
Har fått vad jag själv tror en överansträngning i muskelfästet som sitter på utsidan av knät under delningen av knät. Och jag känner att detta fäste hänger ihop med främre trampdynan av foten. Det gör inte konstant ont längre men det går inte att springa
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:40Smärtan du beskriver i knät låter mer som löparknä. vilket sitter kopplat till sätesmuskulatur. annars är det strech alt massage av vaden som kan hjälpa. kolla upp med insatt idrottsläkare, eller terapeut.
Smärtan du beskriver i knät låter mer som löparknä. vilket sitter kopplat till sätesmuskulatur. annars är det strech alt massage av vaden som kan hjälpa. kolla upp med insatt idrottsläkare, eller terapeut.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:45Nix det är inte löparknä-problematiken som jag läst mycket om. Detta sitter mer sammankopplat med de små rörelserna i foten som det blir väldigt mycket av i handboll. När jag tippar foten och vrider den snett framåt så drar det rejält i detta muskelfäste.
Nix det är inte löparknä-problematiken som jag läst mycket om. Detta sitter mer sammankopplat med de små rörelserna i foten som det blir väldigt mycket av i handboll. När jag tippar foten och vrider den snett framåt så drar det rejält i detta muskelfäste.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 09:55Kan du göra den här strechen utan kraftig smärta?
se längs ner på sidan:
http://www.hemovningar.se/hem/oevningar/underben--fot/benhinnebesvaer/10-toej-tibialis-arterior.aspx
Kan du göra den här strechen utan kraftig smärta?
se längs ner på sidan:
http://www.hemovningar.se/hem/oevningar/underben--fot/benhinnebesvaer/10-toej-tibialis-arterior.aspx
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 10:14Lars: Jag testade att lägga en bok under aktuellt knä (för att få extra stretch) och lutade mig bakåt som på länken du gav mig och det drar faktiskt i just muskelfästet på sidan. Och vilken bra länk förresten. Den ska bums till favoriterna. Tack!!
Lars: Jag testade att lägga en bok under aktuellt knä (för att få extra stretch) och lutade mig bakåt som på länken du gav mig och det drar faktiskt i just muskelfästet på sidan. Och vilken bra länk förresten. Den ska bums till favoriterna. Tack!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 11:32så bra! hoppas att det räcker!! skrik till annars 🙂
så bra! hoppas att det räcker!! skrik till annars 🙂