Quote from Guest on 16 March 2012, 21:48Har tidigare haft känningar av löparknä så det är jag mkt bekant med. Fick en liten skymt av hopparknä tidigare i vår då jag börjat "kilat" fast foten, rättade till detta och tog det lite lugnare. Men så för tre veckor sedan sprang jag 4-5 km och det känd
Har tidigare haft känningar av löparknä så det är jag mkt bekant med. Fick en liten skymt av hopparknä tidigare i vår då jag börjat "kilat" fast foten, rättade till detta och tog det lite lugnare. Men så för tre veckor sedan sprang jag 4-5 km och det känd
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 21:58Snyft !
Ring genast ambulans!!!
Snyft !
Ring genast ambulans!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 22:16Här var vi hjälpsamma minsann ...
Till TS: det finns säkert andra som vet mer om hopparknä, men generellt: jag skulle titta på hur länge problemet sitter i varje gång och om den tiden minskar snarare än ökar skulle jag köra på, men vara observant förstå
Här var vi hjälpsamma minsann ...
Till TS: det finns säkert andra som vet mer om hopparknä, men generellt: jag skulle titta på hur länge problemet sitter i varje gång och om den tiden minskar snarare än ökar skulle jag köra på, men vara observant förstå
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 23:06Ser en röd tråd på Kristers inlägg.. otrevliga, intetsägande och oftast helgkvällar. Bitter, ensam (?) och låter det gå ut över andra.
Till TS vill jag säga, sök upp en bra sjukgymnast som kan hjälpa dig. Så får du säkert goda råd o träningstips.
Lycka
Ser en röd tråd på Kristers inlägg.. otrevliga, intetsägande och oftast helgkvällar. Bitter, ensam (?) och låter det gå ut över andra.
Till TS vill jag säga, sök upp en bra sjukgymnast som kan hjälpa dig. Så får du säkert goda råd o träningstips.
Lycka