Quote from Guest on 27 December 2009, 17:12Jag köpte ett par adidas nova classics för att ersätta mina nike pegasus air.
Valda för att de var de enda i min storlek (42) och på kampanj och kändes hyfsade på löpbandet. Härrskor kan jag inte ens titta på, de är alla för breda och mina pegasus var al
Jag köpte ett par adidas nova classics för att ersätta mina nike pegasus air.
Valda för att de var de enda i min storlek (42) och på kampanj och kändes hyfsade på löpbandet. Härrskor kan jag inte ens titta på, de är alla för breda och mina pegasus var al
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:22Bränn upp skorna och dansa på askan! Återgå ett tag till de gamla och försök hitta liknande modeller. Jag har under åren dragit på mig vissa skador som jag misstänkt haft med skorna att göra så jag fått kassera dem och det är synd, då man ibland lagt en d
Bränn upp skorna och dansa på askan! Återgå ett tag till de gamla och försök hitta liknande modeller. Jag har under åren dragit på mig vissa skador som jag misstänkt haft med skorna att göra så jag fått kassera dem och det är synd, då man ibland lagt en d
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:58Håller helt med Per. Du ska absolut inte få ont i knäna av skorna, det kan leda till långvariga problem. Se bara på alla som klagar över knäsmärtor, inte minst på detta forum, vilket inte sällan nog beror på felaktiga skor.
Håller helt med Per. Du ska absolut inte få ont i knäna av skorna, det kan leda till långvariga problem. Se bara på alla som klagar över knäsmärtor, inte minst på detta forum, vilket inte sällan nog beror på felaktiga skor.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:55Jag får knäproblem efter ungefär samma tid som du när jag planmarkslöper - oavsett vilka skor jag har använt. Därför springer jag bara terräng eftersom jag aldrig fått knäproblem hur långt/länge jag än springer.
Annars håller jag med tidigare inlägg. Knä
Jag får knäproblem efter ungefär samma tid som du när jag planmarkslöper - oavsett vilka skor jag har använt. Därför springer jag bara terräng eftersom jag aldrig fått knäproblem hur långt/länge jag än springer.
Annars håller jag med tidigare inlägg. Knä
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:06Jag skulle aldrig köpa ett par skor som bara känns hyfsade.....
Jag skulle aldrig köpa ett par skor som bara känns hyfsade.....
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:25Att köpa på REA känns inte som ett alternativ särskilt inte som jag i mitt eget fall är medveten om att jag ska lägga 5-6 mil i veckan på träning och 4,2 mil+ på tävling.
Jag köpte ett par dubbade vinterskor avsedda för ett neutralt steg men i det fallet
Att köpa på REA känns inte som ett alternativ särskilt inte som jag i mitt eget fall är medveten om att jag ska lägga 5-6 mil i veckan på träning och 4,2 mil+ på tävling.
Jag köpte ett par dubbade vinterskor avsedda för ett neutralt steg men i det fallet
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:27Tyvärr så har Luleå inget Löplabb så när jag väl hittar ett par skor som inte är för stora eller för små och att de var på kampanj... Jag frågade om råd och mannen som assisterade mig sa att mina löpsteg såg bra ut i dem.
Så svårt att känna om de passar p
Tyvärr så har Luleå inget Löplabb så när jag väl hittar ett par skor som inte är för stora eller för små och att de var på kampanj... Jag frågade om råd och mannen som assisterade mig sa att mina löpsteg såg bra ut i dem.
Så svårt att känna om de passar p
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 12:10Du kanske kan sälja dem? eller byta med ngn som köpt "din sko" i misshugg?
Du kanske kan sälja dem? eller byta med ngn som köpt "din sko" i misshugg?