Quote from Guest on 7 February 2011, 16:49Fasiken, hade beställt ett par gula DS Trainer 16 från sports-redler men de blev restnoterade... Har inte hittat dem i UK någonstan och hittar ingen annan vettig webshop i Tyskland.
Någon som har tips på var jag hittar dessa till ett bra pris? Vill gärna
Fasiken, hade beställt ett par gula DS Trainer 16 från sports-redler men de blev restnoterade... Har inte hittat dem i UK någonstan och hittar ingen annan vettig webshop i Tyskland.
Någon som har tips på var jag hittar dessa till ett bra pris? Vill gärna
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 16:59Härligt att du tar upp det, tänkte fråga precis samma sak här. Uk verkar bara ha vita med lite orange eller nåt på.
Härligt att du tar upp det, tänkte fråga precis samma sak här. Uk verkar bara ha vita med lite orange eller nåt på.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:01Japp bara tråkvita. De har iof även en knallblå variant av ds trainer, men det är en dammodell.
Japp bara tråkvita. De har iof även en knallblå variant av ds trainer, men det är en dammodell.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:44DS Sky Speed istället kanske?
http://www.wiggle.co.uk/asics-gel-ds-sky-speed-shoes/
DS Sky Speed istället kanske?
Quote from Susan Hartley on 7 February 2011, 19:00Annars har ju årets DS Racer en snygg färg!
Annars har ju årets DS Racer en snygg färg!
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:46DS Sky Speed är helt neutral, funkar inte så bra för mig. DS Racer är så himla lätt och nätt. Vill ha lite dämpning.
Trist, får bli att köpa ett par vita DS Trainers istället.
DS Sky Speed är helt neutral, funkar inte så bra för mig. DS Racer är så himla lätt och nätt. Vill ha lite dämpning.
Trist, får bli att köpa ett par vita DS Trainers istället.
Quote from Elias Engqvist on 7 February 2011, 19:48Det låter som om Adidas Tempo kanske skulle passa?
Det låter som om Adidas Tempo kanske skulle passa?
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:10Bra pris vet jag inte, men jag har tittat på dem i Löblabbet Race-butiken.
Bra pris vet jag inte, men jag har tittat på dem i Löblabbet Race-butiken.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 11:06De där blå trainersen gör mig riktigt köpsugen .... sätter mig på händerna (& förresten vilken storlek ska jag ha egentligen???)
De där blå trainersen gör mig riktigt köpsugen .... sätter mig på händerna (& förresten vilken storlek ska jag ha egentligen???)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 11:35Jp den blå varianten är riktigt snygg också. Men vet inte om jag kan köpa den, det är ju en dammodell. Kanske inte sitter likadant. Kan ju gå och testa den på lunchen iof.
Jp den blå varianten är riktigt snygg också. Men vet inte om jag kan köpa den, det är ju en dammodell. Kanske inte sitter likadant. Kan ju gå och testa den på lunchen iof.