Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:32hmmmmm...mycket text där ja...men verkligen uttömmande och grundligt beskrivande. Jag tackar för tipset!!!
hmmmmm...mycket text där ja...men verkligen uttömmande och grundligt beskrivande. Jag tackar för tipset!!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:17Ja det blir lite raketforskning när man går in på djupet sådär. Men det är bara att köra igång och prova, det är bästa sättet att lära sig.
Ja det blir lite raketforskning när man går in på djupet sådär. Men det är bara att köra igång och prova, det är bästa sättet att lära sig.
Quote from Johan Lindhoff on 21 April 2010, 18:32Det kan också uppstå knak mellan body och kassett.
Det kan också uppstå knak mellan body och kassett.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:40alltså nu måste ja markera den här tråden som "inte intressant"! för varje gång jag kollar igenom alla trådar så läser jag "knarkande ekrar". VARJE GÅNG! så är ja tvungen o läsa de 2 ggr till för att fatta att se står knakande ekrar.
Någon annan som läser
alltså nu måste ja markera den här tråden som "inte intressant"! för varje gång jag kollar igenom alla trådar så läser jag "knarkande ekrar". VARJE GÅNG! så är ja tvungen o läsa de 2 ggr till för att fatta att se står knakande ekrar.
Någon annan som läser