Quote from Guest on 12 January 2012, 08:33Det här lär väl övertyga alla som säger att det inte går att bygga på sig ett knippe muskler när man tränar uthållighet 😀
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/skidor/article14197963.ab
Det här lär väl övertyga alla som säger att det inte går att bygga på sig ett knippe muskler när man tränar uthållighet 😀
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/skidor/article14197963.ab
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 08:43Nu är det ju Aftonbladet som skrivet artikeln... Sen å andra sidan så är det ju också dopinganklagelser det handlar om.
Nu är det ju Aftonbladet som skrivet artikeln... Sen å andra sidan så är det ju också dopinganklagelser det handlar om.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 08:49Ja, men eller hur. Såg den där bilden för inte så länge sedan. Hon liknar då ingen annan skidtjej i toppen som jag sett. Dock så tror jag hon inte är dopad.
Detta kan ju knappast har kommit plötsligt? De lär väl ha sett hennes vältränade figur tidigare e
Ja, men eller hur. Såg den där bilden för inte så länge sedan. Hon liknar då ingen annan skidtjej i toppen som jag sett. Dock så tror jag hon inte är dopad.
Detta kan ju knappast har kommit plötsligt? De lär väl ha sett hennes vältränade figur tidigare e
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 08:57Att hon har klart högre nivåer av testosteron i sig än de flesta kvinnor är nog en rimlig slutsats, men variationer förekommer naturligt och dopinganklagelser bör man enligt mig vara försiktig med. Det anser dock uppenbarligen inte alla utan att det går b
Att hon har klart högre nivåer av testosteron i sig än de flesta kvinnor är nog en rimlig slutsats, men variationer förekommer naturligt och dopinganklagelser bör man enligt mig vara försiktig med. Det anser dock uppenbarligen inte alla utan att det går b
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:00Hon är väl inte mer dopad än de svenska skidåkarna?
Hon är väl inte mer dopad än de svenska skidåkarna?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:45Superfit!
Superfit!
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:53Hon har sett ut ungefär så i många år. De som tror det krävs doping vet inte vad de snackar om.
Hon har sett ut ungefär så i många år. De som tror det krävs doping vet inte vad de snackar om.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:59De som tror det är doping har inte tränat 800-900h/året i 10-15år. Man hinner göra mycket med kroppen på den tiden ! 🙂
De som tror det är doping har inte tränat 800-900h/året i 10-15år. Man hinner göra mycket med kroppen på den tiden ! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 06:01Nu var det ju inte dopningsanklagelserna jag var ute efter när jag postade bilden utan det var bilden i sig som var rolig. Första gången jag såg bilden var inte i denna dopningsartikel men jag hittade inte den andra artikeln. Om hon är ren eller inte har
Nu var det ju inte dopningsanklagelserna jag var ute efter när jag postade bilden utan det var bilden i sig som var rolig. Första gången jag såg bilden var inte i denna dopningsartikel men jag hittade inte den andra artikeln. Om hon är ren eller inte har
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 09:37Ser man till vikt/längd ligger faktiskt inte Kalla efter Björgen. Dessutom är ju de andra norskorna smala som stickor, så uppenbarligen är inte muskler en avgörande faktor. Även Steira spöar ju ofta Kalla, o hon är ju inte nån hulk direkt.
Ser man till vikt/längd ligger faktiskt inte Kalla efter Björgen. Dessutom är ju de andra norskorna smala som stickor, så uppenbarligen är inte muskler en avgörande faktor. Även Steira spöar ju ofta Kalla, o hon är ju inte nån hulk direkt.