Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 21:34Det är nog inga problem att bli "brännande trött" 🙂
Det är nog inga problem att bli "brännande trött" 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 21:38Hitta gärna någon kamrat att köra på skift med i de intervallerna så får ni båda upp pulsen, farten och syran.
Hitta gärna någon kamrat att köra på skift med i de intervallerna så får ni båda upp pulsen, farten och syran.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 21:45Det er litt for hårdt. Av egen erfaring er det en fordel med viledag etter en intervaldag. Og du har interval tirsdag og onsdag.
Hva synes du om dette:
Mandag :vile
Tirsdag : interval 4-6-8-10 *2. 90-94 %. 4min. pause mellom intervaler. 30 min opp/n
Det er litt for hårdt. Av egen erfaring er det en fordel med viledag etter en intervaldag. Og du har interval tirsdag og onsdag.
Hva synes du om dette:
Mandag :vile
Tirsdag : interval 4-6-8-10 *2. 90-94 %. 4min. pause mellom intervaler. 30 min opp/n
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 22:28Tack för förslagen ska försöka plocka ihop något av detta som passar både kropp och familj.
Kanske köra som jag skrev men ta bort onsdagens pass helt.
Tack för förslagen ska försöka plocka ihop något av detta som passar både kropp och familj.
Kanske köra som jag skrev men ta bort onsdagens pass helt.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 15:52Kör hårt men inte så hårt att du ständigt är halvsliten vid dina träningstillfällen och inte orkar pressa ditt yttersta vid t.ex. intervaller.
Kör hårt men inte så hårt att du ständigt är halvsliten vid dina träningstillfällen och inte orkar pressa ditt yttersta vid t.ex. intervaller.