Quote from Guest on 8 November 2010, 16:36Efter att ha haltat omkring och haft ont i höften i nästan tre veckor och inte kunnat springa bara därför, åkte jag raskt på halsfluss med påföljande penicillinkur och nu skrällhosta. Har alltså varit i princip stillasittande i fyra veckor - jag som aldri
Efter att ha haltat omkring och haft ont i höften i nästan tre veckor och inte kunnat springa bara därför, åkte jag raskt på halsfluss med påföljande penicillinkur och nu skrällhosta. Har alltså varit i princip stillasittande i fyra veckor - jag som aldri
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 16:46Halva mängden första veckan har jag hört.
Halva mängden första veckan har jag hört.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 16:54Halva mängden låter som ett klokt råd. Puffen för att verkligen komma ut får du stå för själv. En metod för att få till det är att berätta för sin omgivning att man ska ut och springa. Om du jobbar kan du t.ex. säga till jobbarkompisarna att "Ikväll återu
Halva mängden låter som ett klokt råd. Puffen för att verkligen komma ut får du stå för själv. En metod för att få till det är att berätta för sin omgivning att man ska ut och springa. Om du jobbar kan du t.ex. säga till jobbarkompisarna att "Ikväll återu
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 20:28Sprang du på bestämda dagar i veckan innan avbrottet? Fortsätt att göra det. Om det bär emot så kan du börja med en promenad, pröva sen löpinslag och sen är du igång.
Jag utmanar du på ett löppass i morgon tisdag kväll. Om det är "åska hagel eller drivi
Sprang du på bestämda dagar i veckan innan avbrottet? Fortsätt att göra det. Om det bär emot så kan du börja med en promenad, pröva sen löpinslag och sen är du igång.
Jag utmanar du på ett löppass i morgon tisdag kväll. Om det är "åska hagel eller drivi
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:03Hej!
Jag känner detsamma, har inte löptränat på över 3 veckor, pga av förkylning. Nu mår jag bättre och det kommer känns skönt att vara igång igen.
Jag hänger på med promenad, löptur!
Paulina
Hej!
Jag känner detsamma, har inte löptränat på över 3 veckor, pga av förkylning. Nu mår jag bättre och det kommer känns skönt att vara igång igen.
Jag hänger på med promenad, löptur!
Paulina
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 10:22Hostar fortfarande som en lungsiktig, så jag tror jag måste hoppa över alla aktiviteter ikväll. Men gärna fler utmaningar om ett par dagar, eller så - lysande idé!
Hostar fortfarande som en lungsiktig, så jag tror jag måste hoppa över alla aktiviteter ikväll. Men gärna fler utmaningar om ett par dagar, eller så - lysande idé!
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 10:23Berätta gärna hur det gick för er i det här vädret!
Berätta gärna hur det gick för er i det här vädret!
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 19:00Ha, vilken tur att jag inte satte igång datorn innan passet 😉 Men du gör klokt i att ta det lugnt om du känner dig sjuk.
Alltså, jag hade ju lovat er att springa i kväll. De hade ju sagt på radion att det skulle bli kaos, klass 2 varning men de känns so
Ha, vilken tur att jag inte satte igång datorn innan passet 😉 Men du gör klokt i att ta det lugnt om du känner dig sjuk.
Alltså, jag hade ju lovat er att springa i kväll. De hade ju sagt på radion att det skulle bli kaos, klass 2 varning men de känns so
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:42Bra syrran! Ett tips är skidglasögon. Har aldrig haft det när jag springer, men när man cyklar till jobbet är det toppen. Glömde dem i dag... och borde ha tagit en annan cykel. Nu är det vinter 😀
Bra syrran! Ett tips är skidglasögon. Har aldrig haft det när jag springer, men när man cyklar till jobbet är det toppen. Glömde dem i dag... och borde ha tagit en annan cykel. Nu är det vinter 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 14:51Impad, Camilla! Hostan bör ha gett med sig till i morgon, så då lovar jag att gå/springa ut i vilket väder det än är. Som det ser ut på vägarna idag och som det ser ut under mina skor, är risken dock att det blir övervägande gång.
Impad, Camilla! Hostan bör ha gett med sig till i morgon, så då lovar jag att gå/springa ut i vilket väder det än är. Som det ser ut på vägarna idag och som det ser ut under mina skor, är risken dock att det blir övervägande gång.