Quote from Guest on 14 January 2012, 21:26Hej!
Jag behöver råd hur jag ska starta min träning efter ett längre uppehåll p.g.a. skada.
Jag har opererat hälen/hälsenan i början av november och om ca 4v borde jag ha klartecken från läkaren att gå "för fullt" med tanke på rehabiliteringen av hälen
Hej!
Jag behöver råd hur jag ska starta min träning efter ett längre uppehåll p.g.a. skada.
Jag har opererat hälen/hälsenan i början av november och om ca 4v borde jag ha klartecken från läkaren att gå "för fullt" med tanke på rehabiliteringen av hälen
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 21:36Första veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 4 min gång, 1 min LÄTT jogg,
Andra veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 4 min gång, 1 min LÄTT jogg,
Tredje veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 3 min gång, 1 min lätt jogg,
Fjärde vec
Första veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 4 min gång, 1 min LÄTT jogg,
Andra veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 4 min gång, 1 min LÄTT jogg,
Tredje veckan: tre träningstillfällen, en halvtimme, 3 min gång, 1 min lätt jogg,
Fjärde vec
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 21:51Tack för input, låter nog så tråkigt men är antagligen den nivån/ökningen som behövs.
Tack för input, låter nog så tråkigt men är antagligen den nivån/ökningen som behövs.