Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:22Då kan jag vänta på samtal från Påven.
Då kan jag vänta på samtal från Påven.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:25David:
Hälsa honom från mig. Men säg inte att jag gillade den förra bättre!
David:
Hälsa honom från mig. Men säg inte att jag gillade den förra bättre!
Quote from ellen olsson on 9 April 2009, 21:39Ulrika: Du är inte ensam...
Ulrika: Du är inte ensam...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:46Jag gillar Urban den VII.
Jag gillar Urban den VII.
Quote from ellen olsson on 9 April 2009, 21:48Jag har dålig koll på dem men det enda som är "bra" med den nuvarande är väl att han producerar en hel del korkade uttalanden man kan garva åt.
Jag har dålig koll på dem men det enda som är "bra" med den nuvarande är väl att han producerar en hel del korkade uttalanden man kan garva åt.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:50Urban var bara Papa under tretton dagar och hann inte sabba så mycket.
Ungefär som Kubakrisen inverterad.
Urban var bara Papa under tretton dagar och hann inte sabba så mycket.
Ungefär som Kubakrisen inverterad.
Quote from ellen olsson on 9 April 2009, 21:55Jaså, var det han. Ja, de brukar ju välja gamla kardinaler för att de inte ska hinna ställa till med så mycket elände men han tog ju priset...
Jaså, var det han. Ja, de brukar ju välja gamla kardinaler för att de inte ska hinna ställa till med så mycket elände men han tog ju priset...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 22:01Nej,nej,nej.....tänk dig för nu David....Påven är en inkanation av vår allomstädes befintliga härskare å gud...."Du skall helga herren din guds namn....?! Å " du skall inga andra gudar hava jämte mig......" Ja jag tror att fd.David kan ha stora chanser at
Nej,nej,nej.....tänk dig för nu David....Påven är en inkanation av vår allomstädes befintliga härskare å gud...."Du skall helga herren din guds namn....?! Å " du skall inga andra gudar hava jämte mig......" Ja jag tror att fd.David kan ha stora chanser at
Quote from Magnus Gelang on 9 April 2009, 22:13Det är vilodagen vi ska helga enligt 10 Guds bud. Bud 1 och 2 är:
1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig.
2. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn.
Och bud 3 är:
Det är vilodagen vi ska helga enligt 10 Guds bud. Bud 1 och 2 är:
1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig.
2. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn.
Och bud 3 är:
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 22:25Första Ardinbrevet, kapitel 1, vers 2:
"Jesus sade, jag har kommit för att ni ska ha champange och champange i överflöd"
Första Ardinbrevet, kapitel 1, vers 2:
"Jesus sade, jag har kommit för att ni ska ha champange och champange i överflöd"