Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:58Något gick fel
ErrorViewingTraining
Något gick fel
ErrorViewingTraining
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:07Något gick fel
ErrorViewingTraining
Något gick fel
ErrorViewingTraining
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:09ja, det verkar som om träningsfunktionen är nere just nu
ja, det verkar som om träningsfunktionen är nere just nu
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:10Och jag kan inte ladda upp från min Garmin... när det nästan är slutfört får jag felmeddelande. 🙁
Och jag kan inte ladda upp från min Garmin... när det nästan är slutfört får jag felmeddelande. 🙁
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:12Ja, det var det felet jag fick också. Irriterande eftersom jag just editerat en stökig Garminplott.
Ja, det var det felet jag fick också. Irriterande eftersom jag just editerat en stökig Garminplott.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:37Kan skapa ett träningspass men inte se något. Den publicerar inte till facebook just nu heller.
Kan skapa ett träningspass men inte se något. Den publicerar inte till facebook just nu heller.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:55Firefox 4.0. Kan detta vara boven i dramat?
Firefox 4.0. Kan detta vara boven i dramat?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:07Samma fel här på W7
Samma fel här på W7
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:10w7 / google chrome
w7 / google chrome
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:16Och på Vista / Chrome
Finns det ett samband mellan STtofunbeat-pluginen och detta?
Senast det hände var dagen efter ny version av pluginen, och för ett par timmar sedan kom ytterligare en ny version?
Hoppas det är en slump, pluginen är bra...
Mvh Jann
Och på Vista / Chrome
Finns det ett samband mellan STtofunbeat-pluginen och detta?
Senast det hände var dagen efter ny version av pluginen, och för ett par timmar sedan kom ytterligare en ny version?
Hoppas det är en slump, pluginen är bra...
Mvh Jann