Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 04:10Vad hände? Lieto sprang bra 😉 Crowie är i grym form men mest imponerad blir man ju av Chrissie! Vilken underbar atlet!
Vad hände? Lieto sprang bra 😉 Crowie är i grym form men mest imponerad blir man ju av Chrissie! Vilken underbar atlet!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 15:08Hej, väcker liv i tråden igen... Lyckas absolut inte hitta 2009 års Kona Ironman nånstans, inte ens på Universal Sports... Lyckades nån annan nånsin se detta?
Nu så här i efterskott kanske man borde kunna hitta en Torrent eller nåt? Nån som vet var, hitt
Hej, väcker liv i tråden igen... Lyckas absolut inte hitta 2009 års Kona Ironman nånstans, inte ens på Universal Sports... Lyckades nån annan nånsin se detta?
Nu så här i efterskott kanske man borde kunna hitta en Torrent eller nåt? Nån som vet var, hitt
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 15:13Jag såg denna live på universal sport.
Jag såg denna live på universal sport.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:33Såg också live på nätet, tror jag från ironmanlive, inga problem. extremt lång sänding om man säger så.... längre än "direktsändning från schack vm, sportnytt är förlängt med 6 timmar"
Såg också live på nätet, tror jag från ironmanlive, inga problem. extremt lång sänding om man säger så.... längre än "direktsändning från schack vm, sportnytt är förlängt med 6 timmar"
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:35Jag såg det live på Universal sports.
Jag såg det live på Universal sports.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:41Ser man det på plats så är det "live" annars är det bara en sändning om än i realtid.
Ser man det på plats så är det "live" annars är det bara en sändning om än i realtid.