Quote from Guest on 9 April 2010, 14:09Eftersom jag ska köra första rundan med Fredrikshof imorgon och knappt suttit på min cykel ännu så beslöt jag mig för att ta en liten minitestrunda idag.
Det jag kan konstatera efter första rundan:
- Herregud så roligt, varför har jag inte börjat med det
Eftersom jag ska köra första rundan med Fredrikshof imorgon och knappt suttit på min cykel ännu så beslöt jag mig för att ta en liten minitestrunda idag.
Det jag kan konstatera efter första rundan:
- Herregud så roligt, varför har jag inte börjat med det
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 14:19YES! Du är fast.
YES! Du är fast.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 14:20Haha, jo det verkar onekligen så. Det hade jag nästan gissat redan på förhand iofs, men jag hade inte trott att jag skulle bli så hooked redan efter 3 tramptag 🙂
Haha, jo det verkar onekligen så. Det hade jag nästan gissat redan på förhand iofs, men jag hade inte trott att jag skulle bli så hooked redan efter 3 tramptag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 14:21Efter min första mtb-runda var jag arg. Riktigt förbannad! För att ingen sagt att det var så jäkla roligt!
Efter min första mtb-runda var jag arg. Riktigt förbannad! För att ingen sagt att det var så jäkla roligt!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 14:23Men du Bruse, det är ju cykling, så det borde du väl ha fattat... 😉
Men du Bruse, det är ju cykling, så det borde du väl ha fattat... 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 15:55Camilla, dagen eller så efter en första runda har vissa följder.
Var beredd på att du är lite öm i rumpan imorgon.
Camilla, dagen eller så efter en första runda har vissa följder.
Var beredd på att du är lite öm i rumpan imorgon.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:47Det kan bli obekvämt om man ska sitta med händerna i bocken för mycket, normalt är att man spenderar någon procent av cyklandet där.
Det kan bli obekvämt om man ska sitta med händerna i bocken för mycket, normalt är att man spenderar någon procent av cyklandet där.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:04Daniel: När jag skriver mini, så menar jag verkligen MINI. Vi snackar max 20 minuter för att känna på cykeln lite och för att få testa på om det gick fort 😉 Så jag tror nog att rumpan är helt ok imorgon, kan vara värre på söndag dock misstänker jag 🙂
Daniel: När jag skriver mini, så menar jag verkligen MINI. Vi snackar max 20 minuter för att känna på cykeln lite och för att få testa på om det gick fort 😉 Så jag tror nog att rumpan är helt ok imorgon, kan vara värre på söndag dock misstänker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:08Ska du ändå stå över träningen på söndag får du se till att det blir en lååångrunda imorgon.
Ska du ändå stå över träningen på söndag får du se till att det blir en lååångrunda imorgon.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:10David, jag är faktiskt nybörjare, så jag tar mig nog friheten att ta en lagom lång runda så här i början. Tränar dessutom annat också.
David, jag är faktiskt nybörjare, så jag tar mig nog friheten att ta en lagom lång runda så här i början. Tränar dessutom annat också.