Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:25Helt rätt Camilla. Ta en mysrunda med Ove i morgon och börja försiktigt. Jag blev så fast förrförra våren att jag hängde med på de flesta rundor i långa sträckor och hög fart på en gång och det blev lite för mycket för mitt knä då.
Helt rätt Camilla. Ta en mysrunda med Ove i morgon och börja försiktigt. Jag blev så fast förrförra våren att jag hängde med på de flesta rundor i långa sträckor och hög fart på en gång och det blev lite för mycket för mitt knä då.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 23:43Kul att du är fast i cykelintresset. Hoppas ekonomin är i balans.
Kul att du är fast i cykelintresset. Hoppas ekonomin är i balans.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 23:46Hehe Joakim, hur visste du (H) Inser att det här kommer att bli dyyyrt, men skit i det, det är så roligt så det är det lätt värt. Och jag går ju i prinicip aldrig på krogen, så jag lägger pengar på den här typen av grejer istället. Bra mycket klokare än
Hehe Joakim, hur visste du (H) Inser att det här kommer att bli dyyyrt, men skit i det, det är så roligt så det är det lätt värt. Och jag går ju i prinicip aldrig på krogen, så jag lägger pengar på den här typen av grejer istället. Bra mycket klokare än
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 23:51Helt rätt. Kunde inte sagt det bättre själv
Helt rätt. Kunde inte sagt det bättre själv
Quote from Rasmus Olsson on 11 April 2010, 00:48Och klart mycket hälsosammare och roligare.
Och klart mycket hälsosammare och roligare.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:07Man kan faktiskt ha kul med sprit oxå 😉
Man kan faktiskt ha kul med sprit oxå 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:30Framförallt på tom mage. Det blir inte så dyrt så.
Framförallt på tom mage. Det blir inte så dyrt så.