Quote from Guest on 14 July 2009, 16:29Hallå!
Ny här på funbeat och det verkar som alla är hjälpsamma, så jag tänkte ställa en fråga.
För några månader sedan, april eller något sådant, ökade jag min träningsmängd ganska mycket. Innan det tränade jag 2-3 dagar i veckan sedan nyår, då jag löptr
Hallå!
Ny här på funbeat och det verkar som alla är hjälpsamma, så jag tänkte ställa en fråga.
För några månader sedan, april eller något sådant, ökade jag min träningsmängd ganska mycket. Innan det tränade jag 2-3 dagar i veckan sedan nyår, då jag löptr
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 16:39Jag tror inte att magproblemen beror på den ökade träningen. Snarare proteinpulvret eller annat du stoppat i dig, stress, dålig sömn, eller annat.
Jag tror inte att magproblemen beror på den ökade träningen. Snarare proteinpulvret eller annat du stoppat i dig, stress, dålig sömn, eller annat.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 16:52Proteinpulvret kan vara en av faktorerna till magproblemen. Jag har själv upplevt en del problem när jag "gått på" proteinpulver som måltidsersättare. De innehåller ibland olika typer av fibrer för ökad mättnadskänsla, men dessa fibrer sätter även fart på
Proteinpulvret kan vara en av faktorerna till magproblemen. Jag har själv upplevt en del problem när jag "gått på" proteinpulver som måltidsersättare. De innehåller ibland olika typer av fibrer för ökad mättnadskänsla, men dessa fibrer sätter även fart på
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 17:21Sådär började min laktosintolerans. Jag var ungefär lika gammal och det tog lång tid innan jag fattade att det var laktosintolerans. Vänta till efter sommaren och kolla dig. I början reagerade jag inte heller varje gång (eller det gör jag fortfarande inte
Sådär började min laktosintolerans. Jag var ungefär lika gammal och det tog lång tid innan jag fattade att det var laktosintolerans. Vänta till efter sommaren och kolla dig. I början reagerade jag inte heller varje gång (eller det gör jag fortfarande inte
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 22:14Min mage har blivit mer aktiv sedan jag börjat träna fast inte som du beskriver det.
Det kan också bli lösare om man dricker mer vätska än vad man gjort tidigare.
Dina besvär låter dock som något mer än lite mer aktiv mage och jag skulle också göra ett up
Min mage har blivit mer aktiv sedan jag börjat träna fast inte som du beskriver det.
Det kan också bli lösare om man dricker mer vätska än vad man gjort tidigare.
Dina besvär låter dock som något mer än lite mer aktiv mage och jag skulle också göra ett up
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 13:22Tack för alla tips!
Jag har hållt upp med proteinet sedan jag skrev förra inlägget, ingen skillnad än, men det tar säkerligen ett tag innan det har återställt sig.
Markus: Stress och dålig sömn är inget jag har, åtminstone som påverkar mig så pass mycke
Tack för alla tips!
Jag har hållt upp med proteinet sedan jag skrev förra inlägget, ingen skillnad än, men det tar säkerligen ett tag innan det har återställt sig.
Markus: Stress och dålig sömn är inget jag har, åtminstone som påverkar mig så pass mycke