Quote from Guest on 26 January 2008, 13:03Jag fyller snart år och önskar mig en ny funktion här på Funbeat i present 😉
Det skulle vara fint om man kunde koppla sina dagboksinlägg (blogginlägg) till samma datum i kalendern.
Te x att det hamnar en länk nederst på dagens datum där det står "Blogg"
Jag fyller snart år och önskar mig en ny funktion här på Funbeat i present 😉
Det skulle vara fint om man kunde koppla sina dagboksinlägg (blogginlägg) till samma datum i kalendern.
Te x att det hamnar en länk nederst på dagens datum där det står "Blogg"
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 January 2008, 13:13vore en smart funktion 🙂 Olle kanske är snäll och fixar det... Det borde inte vara allt för svårt.
vore en smart funktion 🙂 Olle kanske är snäll och fixar det... Det borde inte vara allt för svårt.
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 13:45Ännu en kanonidé (t+)
Ännu en kanonidé (t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 19:58Jag är på 😀
Jag är på 😀
Quote from Bjarne Lewin on 27 January 2008, 20:10En jättebra ide. Det är ju faktiskt ofta så att man vill skriva lite om hur träningen gick och kändes på alla sätt och vis. Kalendern är trång och att då i stället lyfta ut det till bloggen med en länk i kalendern är bara fantastiskt.
En jättebra ide. Det är ju faktiskt ofta så att man vill skriva lite om hur träningen gick och kändes på alla sätt och vis. Kalendern är trång och att då i stället lyfta ut det till bloggen med en länk i kalendern är bara fantastiskt.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 20:30Skulle va bra
Skulle va bra
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 02:53Jag kan passa på att göra ett tillägg i önskemålet samtidigt.
Nämligen att det vore fint om man kunde skriva ett blogginlägg och få det publicerat till valfritt datum, iallafall bakåt i tiden.Jag använder bloggen för att göra mer ingående beskrivningar
Jag kan passa på att göra ett tillägg i önskemålet samtidigt.
Nämligen att det vore fint om man kunde skriva ett blogginlägg och få det publicerat till valfritt datum, iallafall bakåt i tiden.
Jag använder bloggen för att göra mer ingående beskrivningar
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 08:50Skulle vara en jättebra present.....!!! Känns som man kan ha mer koll då. Nu skriver jag i dagsanteckningar i kalenderna men det blir så plottrigt!
Skulle vara en jättebra present.....!!! Känns som man kan ha mer koll då. Nu skriver jag i dagsanteckningar i kalenderna men det blir så plottrigt!
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 09:06Ja, och ibland refererar man ju till dagens träningspass, då är det ganska bra om man kan se det när man läser om träningspasset..
Ja, och ibland refererar man ju till dagens träningspass, då är det ganska bra om man kan se det när man läser om träningspasset..
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 11:55Är det kanske värt att maila Olle om önskade förändringar? eller har han fullt upp ändå?
Asch, jag chansar och skickar iväg ett mail om blogglänk i kalendern.
Är det kanske värt att maila Olle om önskade förändringar? eller har han fullt upp ändå?
Asch, jag chansar och skickar iväg ett mail om blogglänk i kalendern.