Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 12:24Mycket bra förslag till förbättring!
Mycket bra förslag till förbättring!
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 15:53en till som uppskattar detta... (t+)
en till som uppskattar detta... (t+)
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:15Allas vår generöse Olle har tagit till sig idéen och ska se till att fixa det inom kort.
Det tackar vi för 🙂
Allas vår generöse Olle har tagit till sig idéen och ska se till att fixa det inom kort.
Det tackar vi för 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 11:45Hade för mig att man kunde det nu (koppla blogg till lopp/datum), men jag vet inte hur man gör! Hjälp mig!
Hade för mig att man kunde det nu (koppla blogg till lopp/datum), men jag vet inte hur man gör! Hjälp mig!
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 07:12Tveksamt.
Jag fick mail om att han tänkte lägga in den funktionen, men den har nog inte kommit än.
Tveksamt.
Jag fick mail om att han tänkte lägga in den funktionen, men den har nog inte kommit än.
Quote from mårten jansson on 2 March 2008, 13:32Möjligheten att ändra datum på ett blogginlägg kom, men jag tror inte möjligheten att koppla bloggen till kalendern kommit än.
Möjligheten att ändra datum på ett blogginlägg kom, men jag tror inte möjligheten att koppla bloggen till kalendern kommit än.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 04:49Nu har den dock kommit, om ni inte upptäckt det 😉
Tackar för det Olle !
Nu har den dock kommit, om ni inte upptäckt det 😉
Tackar för det Olle !
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 16:33Jättebra!!!
Tack Olle
Jättebra!!!
Tack Olle