Quote from Guest on 15 November 2008, 18:00Jag skulle vilja göra några ändringar i min träningsdagbok. Det gäller under hela min tid här, dvs ända bak till 2006.
Jag vill ta bort en del typ av pass som jag inte reggar som träning längre.
Jag skulle vilja ta bort distansen i det som är reggat som
Jag skulle vilja göra några ändringar i min träningsdagbok. Det gäller under hela min tid här, dvs ända bak till 2006.
Jag vill ta bort en del typ av pass som jag inte reggar som träning längre.
Jag skulle vilja ta bort distansen i det som är reggat som
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:10"Min träning"
"Visa i lista"
Välj typ och tid
Kryssa i önskade pass
Välj "Radera förkryssade träningsposter"
"Min träning"
"Visa i lista"
Välj typ och tid
Kryssa i önskade pass
Välj "Radera förkryssade träningsposter"
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:13Jag får inte fram radera..... 🙁
Jag får inte fram radera..... 🙁
Quote from Bjarne Lewin on 15 November 2008, 18:13Om du använder dig av min träning -> visa lista, kan du i alla fall lättare plocka bort pass.
Annars kan du ju ladda ner hela träningsdagboken till excel och mha sortering få alla stretcin pass intill varandra, och där sätta 0 i kolumnen för tid. Det bor
Om du använder dig av min träning -> visa lista, kan du i alla fall lättare plocka bort pass.
Annars kan du ju ladda ner hela träningsdagboken till excel och mha sortering få alla stretcin pass intill varandra, och där sätta 0 i kolumnen för tid. Det bor
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:14Joooo, nu funkar det - man kan inte markera alla samtidigt - då syns inte radera. Tack! 😀
Jag raderar nog all stretch istället för att nolla. Då löser det sig med den här funktionen. 🙂
Joooo, nu funkar det - man kan inte markera alla samtidigt - då syns inte radera. Tack! 😀
Jag raderar nog all stretch istället för att nolla. Då löser det sig med den här funktionen. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:14Evely
Hur laddar jag över den till excel?
Evely
Hur laddar jag över den till excel?
Quote from Bjarne Lewin on 15 November 2008, 19:14Du väljer min träning -> översikt -> sen klickar du på länken "Importera eller exportera träning (t.ex. klocka)" sen ser du på höger sida "Ladda upp..." och på vänster sida "Ladda ner"
Jag har inte gjort det själv men det ska funka 🙂
Du väljer min träning -> översikt -> sen klickar du på länken "Importera eller exportera träning (t.ex. klocka)" sen ser du på höger sida "Ladda upp..." och på vänster sida "Ladda ner"
Jag har inte gjort det själv men det ska funka 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 19:25Tack!
Jag ska prova någon gång när jag törs....
Nu gjorde jag istället så att jag raderade alla stretchpass. Det andra jag önskade var faktiskt väldigt lite att korrigera. 🙂
Tack!
Jag ska prova någon gång när jag törs....
Nu gjorde jag istället så att jag raderade alla stretchpass. Det andra jag önskade var faktiskt väldigt lite att korrigera. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 15 November 2008, 19:30Jag är faktiskt sugen på att via exell gå in och fixa och dona litegrann, typ så att cyckelturerna fram och tillbaka till jobb alltid kommer överst i den träningsdagen i kalendern.
Och visst är det kul att leka lite...
Jag är faktiskt sugen på att via exell gå in och fixa och dona litegrann, typ så att cyckelturerna fram och tillbaka till jobb alltid kommer överst i den träningsdagen i kalendern.
Och visst är det kul att leka lite...
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 19:35Det läbbiga är väl att radera träningsdagboken. Tänk om man inte får tillbaka det.....
Det läbbiga är väl att radera träningsdagboken. Tänk om man inte får tillbaka det.....