Quote from Guest on 17 September 2009, 22:57Om man skulle springa i skog i måttligt kupering med rätt låg hastighet(detta för att få så hög puls som möjligt) och ligger på kanske 80-85% i medelpuls under ett hyfsat bra tag , kan det räknas som ett pass som är bra för syreupptagningen på samma sätt
Om man skulle springa i skog i måttligt kupering med rätt låg hastighet(detta för att få så hög puls som möjligt) och ligger på kanske 80-85% i medelpuls under ett hyfsat bra tag , kan det räknas som ett pass som är bra för syreupptagningen på samma sätt
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 23:07Som lekman tror jag att det skulle få samma effekt centralt, men olika effekter lokalt 😉
Som lekman tror jag att det skulle få samma effekt centralt, men olika effekter lokalt 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 15:57jaa jag tycker också att det låter logiskt och ett väldigt bra sätt att ha hög medelpuls under lång tid
jaa jag tycker också att det låter logiskt och ett väldigt bra sätt att ha hög medelpuls under lång tid