Quote from Lena O on 22 July 2012, 00:23Du kommer inte komma ifrån knävärmare i den storlek och material som korvrar sig.
Använd en bra liniment istället.
Du kommer inte komma ifrån knävärmare i den storlek och material som korvrar sig.
Använd en bra liniment istället.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 08:24Jag har minsta storlek som passar, och jag kan inte dra upp dom under cykelbyxorna, det är brnvärmarna för trånga för..
Jag har minsta storlek som passar, och jag kan inte dra upp dom under cykelbyxorna, det är brnvärmarna för trånga för..
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 20:43Jag tycker benen från gamla ull-långkalsonger funkar utmärkt. Tvätta på 60 grader först bara så de krymper och blir ordentligt tajta, behöver bara gå några cm nedanför knäleden, däremot så måste man ju ha de upp under shortsen för att de inte ska glida n
Jag tycker benen från gamla ull-långkalsonger funkar utmärkt. Tvätta på 60 grader först bara så de krymper och blir ordentligt tajta, behöver bara gå några cm nedanför knäleden, däremot så måste man ju ha de upp under shortsen för att de inte ska glida n