Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKoss Porta Pro för 239 kronor
You need to log in to create posts and topics.

12

Antingen gillar man proppar i öronen eller så gillar man utanpåliggande. Koss Porta Pro har ett fantastiskt ljud, trillar inte ur öronen när man springer, dem stänger inte heller ute annat ljud som trafik och dem sitter perfekt även om man inte tror det.

Nice, vilken tajming! Mina pajjade i förrgår 😉

Fantastiskt ljud skulle jag väl inte säga. Dugligt till att springa dock. 🙂

Använder dom själv när jag springer och är jättenöjd med dom. Har tidigare försökt med ett antal olika "proppvarianter" men de åker bara ur mina öron hela tiden.

Kan smyga in att jag fick mina när jag fyllde 15 (dvs snart 11 år sedan) och de fungerar fortfarande lika bra. Har bara varit tvungen att byta ut skumgummit över öronmuffarna en 3-4 gånger. Så finns de för 250 spänn är det är sjukt värd investering!

jag gillar verkligen Koss Porta Pro, tycker det är skittrist att dom inte fungerar tillsammans med cykelhjälm för har man testat porta pro vill man inte ha annat skräp =)

klart prisvärt (t+)

Jag rätt kraftigt emot att ha på sig hörlurar på aktiviteter där man behöver en cykelhjälm, dvs förutom på trainern eller spinningcykeln. I trafik har de inte att göra.

Det sagt har Sporta pro samma element och kan kanske fungera med en del hjälmar.

Kan bara instämma. Porta pro är riktigt, riktigt bra lurar till det priset!
Härligt ljud för oss med vanliga Svenssonöron.
Sporta Pro funkar normalt sett bra med hjälm

Det fungerar utmärkt att ha vanliga Porta Pro med cykelhjälm. Inga problem att höra bilar heller. Däremot är det ingen vidare kvalitet på kontakt/sladd. Det blir lätt glapp mellan dessa. Min lösning är att tejpa fast sladden i en liten ögla vid kontakten

Jag har sprungit med ett par i tre år utan problem. Jag tappade dem så ett ena luren lossnade men det är livstids garanti - mitt probem är att jag slarvat med kvittot. Men de funkar ändå. Men för 239 köpte jag ett par extra för att ha i vackert väder 😀

12