Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 22:57Torbjörn skrev
"Det beror på hur hårt och hur ofta man tränar. Om man kör ett hårt pass på två timmar och har för avsikt att köra ytterligare ett pass samma dag så innebär kosttillskott direkt efter passet en enorm skillnad. De flesta som säger att det i
Torbjörn skrev
"Det beror på hur hårt och hur ofta man tränar. Om man kör ett hårt pass på två timmar och har för avsikt att köra ytterligare ett pass samma dag så innebär kosttillskott direkt efter passet en enorm skillnad. De flesta som säger att det i
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 03:28Torbjörn:
I och med ditt excellenta uttalande så blev jag nyfiken på exakt vad för slags kosttillskott du inhandlar/inmundigar eftersom jag lider av just detta dilemma och har sökt svar men inte fått.
En macka med köttpålägg känns inte direkt som att det
Torbjörn:
I och med ditt excellenta uttalande så blev jag nyfiken på exakt vad för slags kosttillskott du inhandlar/inmundigar eftersom jag lider av just detta dilemma och har sökt svar men inte fått.
En macka med köttpålägg känns inte direkt som att det
Quote from Håkan Öhling on 11 October 2009, 11:27Anders, just nu tränar jag varken särskilt ofta eller långt i väntan på inspiration till nästa säsong.
Min erfarenhet av kosttillskott är ganska ny - jag började för ca 4 år sedan. Men som sagt, kör ett hårt simpass på 2 (eller bättre 3!) timmar och kän
Anders, just nu tränar jag varken särskilt ofta eller långt i väntan på inspiration till nästa säsong.
Min erfarenhet av kosttillskott är ganska ny - jag började för ca 4 år sedan. Men som sagt, kör ett hårt simpass på 2 (eller bättre 3!) timmar och kän
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 15:21Stort tack Torbjörn! Vet man vad man skall sikta på när träningsdosen blir runt 20h/veckan 🙂
Stort tack Torbjörn! Vet man vad man skall sikta på när träningsdosen blir runt 20h/veckan 🙂
Quote from Lars Mörrby on 11 October 2009, 19:47Johan,
vill du inte blanda själv så finns det färdig blandning att köpa. Det kallas då "gainer".
Det blir naturligtvis billigare att blanda själv men kanske inte lika tt.
Min favorit är Dahlblads med chokladsmak. 😉/B.
Johan,
vill du inte blanda själv så finns det färdig blandning att köpa. Det kallas då "gainer".
Det blir naturligtvis billigare att blanda själv men kanske inte lika tt.
Min favorit är Dahlblads med chokladsmak. 😉
/B.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 22:36Ok. Tack för tipset. Blir väl kanske till att testa runt lite när man väl kommit upp i en stor träningsmängd
Ok. Tack för tipset. Blir väl kanske till att testa runt lite när man väl kommit upp i en stor träningsmängd