Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKräsen, Flexibel eller desperat?
You need to log in to create posts and topics.

sänka kraven och vara nöjd med det man får låter ju inte direkt som en plan för att "leva lyckliga resten av sina dagar"...

sen kanske man kan analysera sina krav lite grand och fundera på varför vissa saker är så viktiga.

Pratade med en kompis om att

Jaha, det var ju bra att det finns en massa drömkillar på Funbeat. Vad gör man om man vill ha dem i verkligheten istället?

koooomsi-komsi-komsi (H:)

😀

Katharina:

"Söt och gullig, snäll, smart, sexig och aktiv"?

Söt, gullig och snäll är väl i princip samma sak? Det tycker åtminstone jag, särskilt de två första.

Sen kan man inte vara sexig utan att vara smart, tycker jag. Man kan dock vara smart utan

Nu är det här min lista, och jag tycker inte att söt och gullig nödvändigtvis är samma sak. Ni andra får gärna göra egna listor (L)

Man får tycka olika, som min dotter brukar säga! 😉

Har precis reggat mig i forumet och vad är det nästan första man gör???
Jo går med i en grupp för singlar! 🙂
Antar att instinkten att hitta en partner sitter djupt inrotad (H) och då är alla medel välkomna.
Kräsen, Flexibel eller desperat? Ligger nog me

Katharina, klart vi alla tycker olika! =) Men det ÄR ett forum, och där diskuterar man med fördel! Jag menade absolut inget illa.

Välkommen hit Anders (L)
Vi vanliga dödliga tränar ju inte HELA tiden. Däremellen flirtar vi med andra singlar. Därför har vi den här gruppen 😉

Jag är också ny har och hittar en singelgrupp! Bra initiativ, alltid kul med människor som har liknande intressen 😉

Enligt Expressens test fick jag 24 rätt av 38 möjliga.

"Du är en hyfsat flexibel dejtare som å ena sidan håller dörren öppen, å andra