Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKräsen, Flexibel eller desperat?
You need to log in to create posts and topics.

Du kan få låna min epilator. Den rycker upp. Lite smärtsamt men uppryckande.

hahaha välkommen A-M ....det är så gott att få skratta

Du är en hyfsat flexibel dejtare som å ena sidan håller dörren öppen, å andra sidan ser till att fråga gästerna i ditt liv om legg innan de får komma in. Du kanske oroar dig för att inte hitta någon att älska, men du inser innerst inne att den rätta finn

Haha. Ja kan behövas epilera lite nu när det blir varmt och man kan vilja blotta sina enbarmliga ben på offentlig plats. ^^

Det är alltid lätt att fastna i sina tankespår, speciellt när de är negativa..

10 rätt! Nån form av bottenrekord? De var åtminstone lite diplomatiska i omdömet... "inte särskilt kräsen alls, snarare väldigt tolerant och öppen". Låter nästan lite vackert!

epilering och enbarmeliga ben på offentlig plats......jag skrattar så tårarna rinner och mina ögon ser ut som bananer......e nog trött

Ja du Joppe, om ögonen ser ut som bananer rekommenderar jag nog sömn åt dig =D

jaa du har nog rätt ...men först en riktig banan....gonatt och tack för skratten...(jag kommer att leva tills jag blir skitgammal om jag fortsätter skratta så här)

Jag tror jag skulle behöva en sådan där stubbdragare de använder vid skogsavverkningar, en epilator är för mesig.

Skäggstubbsdragare ??? huuu !!!!har problem med sådan vid skägglossningen ibland....typ idag....slät som en brumpa