Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

11,6 km

Testsprang banan igår, men dom får allt ta och fixa till det där dom håller på med vid Olidan snart...

Idag kom det upp på hemsidan att det var klart...

När jag provsprang så missade jag att man inte kunde springa förbi där (vadå, såna skyltar gäller ju bara bilar...) så jag sprang ner hela vägen innan jag såg att det var avspärrat och fick springa upp ig

Gjorde jag också.. Det finns trappor upp vid sidan om Insikten och trappor ner på andra sidan så kommer man runt hindret.
Men så bra att det är klart nu, då får det bli några rundor där i veckan.. 😉

Jag blir så knäckt av trappor så jag sprang faktiskt hela vägen runt... Imorgon ska jag försöka ta mig ut på den rundan igen, fast förhoppningsvis utan omvägar! Det är skönt att för en gångs skull kunna vägen när det väl är dags.

Avspärrningarna var inte borta ännu nu på morgonen. 🙁 Eftersom jag kom från andra hållet så fick det bli trappor upp.

Nej, jag märkte också det alldeles för sent! Och när jag väl kom runt så gjorde min förbaskade hälsena sig påmind så det var bara till att vända hem igen. Bläääää...

Med "nu är det klart" måste de mena att de har kommit överens om att avspärrningarna ska

Provsprang rundan idag. Första gången jag har sprungit så långt. Det finns nog hopp om att inte komma sist iaf.. 🙂 Jag är nöjd. Om jag springer två minuter snabbare på tävlingen så klarar jag min mål-tid.

Du fixar måltiden plättlätt! Min erfarenhet är att det går mycket snabbare på lopp än på träning!! 😀
Vad har du för måltid? (nyfiken 😉 )

72 minuter.

12