Quote from Guest on 2 September 2012, 12:39Jag har den senaste månaden upplevt en krampliknande känsla i fotvalvet under fötterna efter cykling. Det känns som en pulserande, kittlande känsla av sockerdricka under fötterna. Det gör även ont ibland. Är detta vanligt i samband med cykling och vad ber
Jag har den senaste månaden upplevt en krampliknande känsla i fotvalvet under fötterna efter cykling. Det känns som en pulserande, kittlande känsla av sockerdricka under fötterna. Det gör även ont ibland. Är detta vanligt i samband med cykling och vad ber
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:49Bra cykelskor!
Bra cykelskor!
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:53Jag upplever ibland något liknande. Brukar då försöka lossa på snörningen/spänningen och tänka på att slappna av i foten. Lite utanför frågan men ändå i samma område är samma fenomen i pjäxor, hade mycket problem med det tills jag skaffade en formgjuten s
Jag upplever ibland något liknande. Brukar då försöka lossa på snörningen/spänningen och tänka på att slappna av i foten. Lite utanför frågan men ändå i samma område är samma fenomen i pjäxor, hade mycket problem med det tills jag skaffade en formgjuten s
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 15:39Låter som vanliga domningar...Om du kör med det sulor som följer med skor när man köper dem, satsa på ett par riktigt bra sulor!
http://www.specialized.com/us/en/ftr/shoes/equipsparepartsshoes/footbedbghighperformance
Går en hel del nerver under fotsula
Låter som vanliga domningar...Om du kör med det sulor som följer med skor när man köper dem, satsa på ett par riktigt bra sulor!
http://www.specialized.com/us/en/ftr/shoes/equipsparepartsshoes/footbedbghighperformance
Går en hel del nerver under fotsula
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 15:47eller så byter man sko.
eller så byter man sko.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 16:21Jag har rätt hård sula i skorna, ja. Dags att köpa nya skor då kanske.
Jag har rätt hård sula i skorna, ja. Dags att köpa nya skor då kanske.
Quote from Fredrik Olsson on 2 September 2012, 16:29Prova först med iläggssula i skorna innan du satsar på nya skor.
Jag hade lite problem med domningar och kramp på fötternas utsida, men jag laborerade med sittställningen och blev av med mina problem.
Prova först med iläggssula i skorna innan du satsar på nya skor.
Jag hade lite problem med domningar och kramp på fötternas utsida, men jag laborerade med sittställningen och blev av med mina problem.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 19:25I mitt fall räckte det att byta skor..
I mitt fall räckte det att byta skor..
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 20:52Jag kan få kramp när jag är utmattad i musklerna, och då i vader och lår.
Kramp i fötterna har jag dock aldrig upplevt.Byta skor är kanske ett bra råd, men inte mycket värt, även om det säkert är väl menat.
1. Ingen vet med säkerhet att det hjälper i d
Jag kan få kramp när jag är utmattad i musklerna, och då i vader och lår.
Kramp i fötterna har jag dock aldrig upplevt.
Byta skor är kanske ett bra råd, men inte mycket värt, även om det säkert är väl menat.
1. Ingen vet med säkerhet att det hjälper i d
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 21:06Ja, och man får testa sig fram. Även du kan kanske förstå att alla skor passar inte alla fötter.
Ja, och man får testa sig fram. Även du kan kanske förstå att alla skor passar inte alla fötter.