Quote from Guest on 7 August 2010, 16:14Idag när jag var ute och sprang fick jag galet ont i höger sida mage, alldeles under nedre revbenen. Jag fick så ont att jag fick avbryta mitt träningspass efter bara 10 min, lägga mig på backen och sträcka ut magen ordentligt. Tyvärr fick jag vända och g
Idag när jag var ute och sprang fick jag galet ont i höger sida mage, alldeles under nedre revbenen. Jag fick så ont att jag fick avbryta mitt träningspass efter bara 10 min, lägga mig på backen och sträcka ut magen ordentligt. Tyvärr fick jag vända och g
Quote from Annika Andersson on 7 August 2010, 16:24Gallsten kanske?
Gallsten kanske?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 16:31Jag har också fått magkramper när jag ätit äpple innan jag sprungit.
Jag har också fått magkramper när jag ätit äpple innan jag sprungit.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 17:05Är ni pollenallergiker? Korsallergi mot äpplen inte ovanlig.
Är ni pollenallergiker? Korsallergi mot äpplen inte ovanlig.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 17:14Frukt ger mycket gaser och det är inte så lyckat när man ska ut och springa. Det har hänt att jag chansat och tagit ett äpple eller apelsin någon timma före bara för att jag varit så hungrig men det har oftast straffat sig. 🙂
Frukt ger mycket gaser och det är inte så lyckat när man ska ut och springa. Det har hänt att jag chansat och tagit ett äpple eller apelsin någon timma före bara för att jag varit så hungrig men det har oftast straffat sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 17:55För 1000 år sedan, när jag var aktiv friidrottare, avrådde våra tränare oss från att äta just äpple nära inpå träning. De sa att just äpple ofta gav håll och liknande problem... Kanske hade de rätt..?
För 1000 år sedan, när jag var aktiv friidrottare, avrådde våra tränare oss från att äta just äpple nära inpå träning. De sa att just äpple ofta gav håll och liknande problem... Kanske hade de rätt..?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 17:57Jag har inte pollenallergi vad jag vet. Iofs har min mamma pollenallergi, så jag kanske har det men inte fattat att det är det jag har. Mina vårförkylningar skulle ju kunna vara pollenallergi.
Jag har inte pollenallergi vad jag vet. Iofs har min mamma pollenallergi, så jag kanske har det men inte fattat att det är det jag har. Mina vårförkylningar skulle ju kunna vara pollenallergi.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 18:01Jag klar inte Äpplen innan träning.
Jag klar inte Äpplen innan träning.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 18:05Nu vet jag att du är en norrlänning Erik....(klar..)..hehe..!
Nu vet jag att du är en norrlänning Erik....(klar..)..hehe..!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 18:13Gallan
äpple, gurka osv gör galet ont ungefär vid samma ställe på löprundan.....
Gallan
äpple, gurka osv gör galet ont ungefär vid samma ställe på löprundan.....