Quote from Guest on 14 August 2009, 13:24Är en löpare som springer ca 3 dagar i veckan och cyklar ca 2 dagar i veckan. Har nu fått stora problem med att benet krånglar. Det här med kramp under och efter löpträningen handlar det bara om överansträngning? Ska springa milen om några veckor och måst
Är en löpare som springer ca 3 dagar i veckan och cyklar ca 2 dagar i veckan. Har nu fått stora problem med att benet krånglar. Det här med kramp under och efter löpträningen handlar det bara om överansträngning? Ska springa milen om några veckor och måst
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 13:34Jag har haft liknande problem som du beskriver. Mitt problem var att mina vadmuskler var (är) för klena vilket resulterar i överansträngning. Och när vadmusklerna inte orkar med, belastas den sena som sitter mellan vaden och smalbenet vilket gör att den b
Jag har haft liknande problem som du beskriver. Mitt problem var att mina vadmuskler var (är) för klena vilket resulterar i överansträngning. Och när vadmusklerna inte orkar med, belastas den sena som sitter mellan vaden och smalbenet vilket gör att den b
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 23:02Jag har haft problem med kramp i vaderna när jag fått i mig för lite kalium. Kan vara värt att testa. Bananer innehåller mycket kalium, några bananer i veckan brukar räcka för mig. Äter fler de veckorna jag tränar mycket.
Jag har haft problem med kramp i vaderna när jag fått i mig för lite kalium. Kan vara värt att testa. Bananer innehåller mycket kalium, några bananer i veckan brukar räcka för mig. Äter fler de veckorna jag tränar mycket.