Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 18:47Man blir bara mer less när det enda hjul som finns tydligen skall vara ett cavo för 800:- enligt cykelhandlaren. Cyklocross med skivbroms säljs väl överallt numer och merida borde ju ha reservdelar?????? tydligen inget framhjul till en cx med skivbroms s
Man blir bara mer less när det enda hjul som finns tydligen skall vara ett cavo för 800:- enligt cykelhandlaren. Cyklocross med skivbroms säljs väl överallt numer och merida borde ju ha reservdelar?????? tydligen inget framhjul till en cx med skivbroms s
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 18:13Nu är cykeln hel igen fick tag i ett bra hjul på cykloteket! Satte nytt PB på turen till Nynäs idag. Höll 31 km/h i snitt från Fors till infarten till Nynäs. En lätt NO bris gjorde väl sitt till men hjulet rullade bra. Märket är linus och var rätt billigt
Nu är cykeln hel igen fick tag i ett bra hjul på cykloteket! Satte nytt PB på turen till Nynäs idag. Höll 31 km/h i snitt från Fors till infarten till Nynäs. En lätt NO bris gjorde väl sitt till men hjulet rullade bra. Märket är linus och var rätt billigt
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 16:35Jag använder kombinerade gång- och cykelvägar regelbundet, och gör det som gångare, löpare och cykelpendlare. Skulle önska att vi fick separata cykelbanor för att minska risken för olyckor och skador.
När jag cyklar använder jag ringklockan flitigt, men
Jag använder kombinerade gång- och cykelvägar regelbundet, och gör det som gångare, löpare och cykelpendlare. Skulle önska att vi fick separata cykelbanor för att minska risken för olyckor och skador.
När jag cyklar använder jag ringklockan flitigt, men