Quote from Guest on 3 March 2007, 18:38Jag kommer att göra mitt första VR lopp i år och siktar på (kanske för optimistiska) tiden under 10 timmar. (H)
Cykling på räcern står still nu under vinter utan istället blir det lite spinning och tyngre benträning på styrketräningen. I onsdags påbörjad
Jag kommer att göra mitt första VR lopp i år och siktar på (kanske för optimistiska) tiden under 10 timmar. (H)
Cykling på räcern står still nu under vinter utan istället blir det lite spinning och tyngre benträning på styrketräningen. I onsdags påbörjad
Quote from Fredrik Närenfors on 3 March 2007, 18:48Skit i pulvret och cykla istället.
Skit i pulvret och cykla istället.
Quote from Therese Woodhill on 3 March 2007, 19:05Alfred,
Gör såhär istället kör en kur på 1 månad och ha sedan ett uppehålle på en måndad(30 dagar). Mina erfarenheter är ett 30 dagar är den period som passat mig bäst och givit bäst resultat uan att bli pluffsig.
En annan egen erfarenhet är just att kr
Alfred,
Gör såhär istället kör en kur på 1 månad och ha sedan ett uppehålle på en måndad(30 dagar). Mina erfarenheter är ett 30 dagar är den period som passat mig bäst och givit bäst resultat uan att bli pluffsig.
En annan egen erfarenhet är just att kr
Quote from Camilla Maunu on 3 March 2007, 19:13Per tro mig, jag kommer cykla...
Per tro mig, jag kommer cykla...
Quote from Fredrik Olsson on 3 March 2007, 19:41Jag håller med Per. Strunta i kreatinet, såvida du inte ska satsa på korta sprinttävlingar. Du riskerar dessutom att binda vatten i musklerna istället för att ge kroppens övriga organ den vätska den behöver vid långvarig ansträngning.
Jag håller med Per. Strunta i kreatinet, såvida du inte ska satsa på korta sprinttävlingar. Du riskerar dessutom att binda vatten i musklerna istället för att ge kroppens övriga organ den vätska den behöver vid långvarig ansträngning.
Quote from Emma Sjöberg on 3 March 2007, 20:09Lyssna på kung Per...
Lyssna på kung Per...
Quote from Torbjörn Ohlsson on 3 March 2007, 22:17Håller med Silva - lyssna på kung Per!
Håller med Silva - lyssna på kung Per!
Quote from Camilla Maunu on 4 March 2007, 00:24Har hört att Per kan sin sak, så det kanske är smart att lyssna på honom... 🙂
Har hört att Per kan sin sak, så det kanske är smart att lyssna på honom... 🙂
Quote from antti5303@gmail.com on 4 March 2007, 09:58Håller också med Per!
Cykla mycket och förbered dig taktiskt för loppet. Det finns massor av tid att vinna, genom att åka i en klunga med lagom fart, stanna vid rätt stationer, ha koll på vilken ansträngning du klarar m.m. m.m
Jag har bara kört en gång
Håller också med Per!
Cykla mycket och förbered dig taktiskt för loppet. Det finns massor av tid att vinna, genom att åka i en klunga med lagom fart, stanna vid rätt stationer, ha koll på vilken ansträngning du klarar m.m. m.m
Jag har bara kört en gång
Quote from Emma Sjöberg on 4 March 2007, 19:22Du Anders, visst är det sånt som inspirerar.. klart du kör en gång till va? (t+)
Du Anders, visst är det sånt som inspirerar.. klart du kör en gång till va? (t+)