Quote from antti5303@gmail.com on 4 March 2007, 22:04Kan nog hända. Året efter blev det ironmandistans i triathlon istället. Förra året en elak ledvirus som lyckligtvis gick över, nu försöker jag komma i form för triathlon igen.
Kan nog hända. Året efter blev det ironmandistans i triathlon istället. Förra året en elak ledvirus som lyckligtvis gick över, nu försöker jag komma i form för triathlon igen.
Quote from Nils Hylander on 5 March 2007, 15:43Håller med Per och co.!!!!! Hojja på!!!
Håller med Per och co.!!!!! Hojja på!!!
Quote from Funbeat user on 9 March 2007, 11:54Hej jag håller med Per, skit i Kreatinet, det enda som gäller är hård träning och mycket vilja. Då kommer du att åka på under tio timmar tro mig, har själv kört vätten 5 gånger nu senast på 8H 22min och jag äter alldrig kreatin. Det enda jag äter som jag
Hej jag håller med Per, skit i Kreatinet, det enda som gäller är hård träning och mycket vilja. Då kommer du att åka på under tio timmar tro mig, har själv kört vätten 5 gånger nu senast på 8H 22min och jag äter alldrig kreatin. Det enda jag äter som jag
Quote from Therese Woodhill on 9 March 2007, 13:04En tanke, hur gammal är du? är det ditt sista lopp? det kan ju vara kul att jämnföra loppen på olika sätt.
den ena gången gör man så och den andra si. Sen vet man vilket som passar en bäst.
En tanke, hur gammal är du? är det ditt sista lopp? det kan ju vara kul att jämnföra loppen på olika sätt.
den ena gången gör man så och den andra si. Sen vet man vilket som passar en bäst.
Quote from j sollerman on 9 March 2007, 14:10henrik: varför äter du kalktabletter?
henrik: varför äter du kalktabletter?
Quote from Camilla Maunu on 9 March 2007, 21:07Johan: jag är bara fjuttiga 26 och detta är mitt första lopp. Förhoppningsvis blir det fler, men det märker vi efter detta året. 🙂
Har beslutat mig för att skippa kreatinet. Mest för att jag inte ens lyckats ladda på ett korrekt sätt. Får räcka med gai
Johan: jag är bara fjuttiga 26 och detta är mitt första lopp. Förhoppningsvis blir det fler, men det märker vi efter detta året. 🙂
Har beslutat mig för att skippa kreatinet. Mest för att jag inte ens lyckats ladda på ett korrekt sätt. Får räcka med gai
Quote from Erik Silfver on 12 March 2007, 09:39Klokt val att skippa kreatinet!
Läs mer på First Endurance´s nyhetsbrev Vol. 5, No. 3 Mars 2007 :
"Creatine Supplementation: Is it useful for endurance athletes?
Few studies exist on endurance performance and creatine supplementation. However, the resul
Klokt val att skippa kreatinet!
Läs mer på First Endurance´s nyhetsbrev Vol. 5, No. 3 Mars 2007 :
"Creatine Supplementation: Is it useful for endurance athletes?
Few studies exist on endurance performance and creatine supplementation. However, the resul
Quote from Camilla Maunu on 12 March 2007, 22:13Lysande svar Magnus, TACK! (t+)
Lysande svar Magnus, TACK! (t+)
Quote from Anders Wallerstedt on 13 March 2007, 10:57Kanske så här:
Motionär(20tim/vecka) har Kreatin, en viss återhämtande effekt, då man tränar en hel del intervallträning som tävlingsåkare.Däremot på ett lån
Kanske så här:
Motionär(20tim/vecka) har Kreatin, en viss återhämtande effekt, då man tränar en hel del intervallträning som tävlingsåkare.
Däremot på ett lån
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 00:27Sa fel förrut menade att jag åt algtabletter och inte kalk
Sa fel förrut menade att jag åt algtabletter och inte kalk