Quote from Guest on 31 May 2011, 15:06http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=kriget_mellan_cyklister_och_bilister&videoid=1660904
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:16Visst finns det problem, men krig är så jävla överdrivet.
Visst finns det problem, men krig är så jävla överdrivet.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 16:29Vilken oerhört slät figur han gjorde från cykelfrämjandet. Varför inte erkänna att cyklister som kör mot rött Är ett problem. På samma sätt som alla andra trafikanter som inte följer trafikreglerna. Nä, arbeta för en förståelse mellan bilister och cyklist
Vilken oerhört slät figur han gjorde från cykelfrämjandet. Varför inte erkänna att cyklister som kör mot rött Är ett problem. På samma sätt som alla andra trafikanter som inte följer trafikreglerna. Nä, arbeta för en förståelse mellan bilister och cyklist
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 16:35I aftonbladet.se hade de omröstning om vilka man avskydde mest i trafiken. Sist jag kollade hade cyklister över 60%. Taxi som var tvåa hade 27%...
I aftonbladet.se hade de omröstning om vilka man avskydde mest i trafiken. Sist jag kollade hade cyklister över 60%. Taxi som var tvåa hade 27%...
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 17:11Det säger kanske mest om vem det är som läser aftonbladet..
Det säger kanske mest om vem det är som läser aftonbladet..
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:00Tack för den.
Jag röstade på taxi.
Tack för den.
Jag röstade på taxi.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:09Var är länken?
Var är länken?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:33Det var en internetfråga som skulle publiceras i papperstidningen.
Jag har inte köpt tidningen.
Svaren brukar komma ett par dagar senare i internetversion.
Det var en internetfråga som skulle publiceras i papperstidningen.
Jag har inte köpt tidningen.
Svaren brukar komma ett par dagar senare i internetversion.
Quote from Camilla Höög on 31 May 2011, 19:53http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13099932.ab
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:09Går ju åt rätt håll
Går ju åt rätt håll