Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:52Drog mitt strå till stacken, ställningen just nu:
Bilister (24.9 %)
Cyklister (48.4 %)
Fotgängare (8.9 %)
Taxiförare (17.8 %)
Drog mitt strå till stacken, ställningen just nu:
Bilister (24.9 %)
Cyklister (48.4 %)
Fotgängare (8.9 %)
Taxiförare (17.8 %)
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:07Då har jag också svarat, vet inte vilken genomslagskraft sådant här har - men det är kul 😉
Upp med bilarna i topp bara.
Då har jag också svarat, vet inte vilken genomslagskraft sådant här har - men det är kul 😉
Upp med bilarna i topp bara.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:09Jag kryssade cyklisterna.
Jag kryssade cyklisterna.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:25Såg en cyklist idag som helt ogenerat slängde ifrån sig skräp i diket. Så jag röstade på cyklisterna jag med...
Såg en cyklist idag som helt ogenerat slängde ifrån sig skräp i diket. Så jag röstade på cyklisterna jag med...
Quote from Camilla Höög on 31 May 2011, 22:30"Alla andra" hade varit ett bra alternativ, men som tyvärr saknades.
"Alla andra" hade varit ett bra alternativ, men som tyvärr saknades.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:47Instämmer, alla andra är ju det enda rätta svaret! 🙂
Jag blir egentligen mest irriterad på andra cyklister när jag transportcyklar till jobb, många som har problem med att hålla sig till höger på cykelbanor.
Instämmer, alla andra är ju det enda rätta svaret! 🙂
Jag blir egentligen mest irriterad på andra cyklister när jag transportcyklar till jobb, många som har problem med att hålla sig till höger på cykelbanor.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:50Att få cykla mot rött när man ska svänga höger borde vara tillåtet för länge sen.
Typisk kommentar från budkillen, "De är i vägen, de tar för mycket plats" vid frågan vad han tycker om cyklister.
Att få cykla mot rött när man ska svänga höger borde vara tillåtet för länge sen.
Typisk kommentar från budkillen, "De är i vägen, de tar för mycket plats" vid frågan vad han tycker om cyklister.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 23:18En bra följdfråga till budkillen hade ju varit,
"Hur tänkte du nu?",
men reportern som mest verkade förvirrad lyckades inte med det heller.Programinslaget som helhet var väl inte speciellt lyckat överhuvudtaget, så mycket programtid och så lite som ble
En bra följdfråga till budkillen hade ju varit,
"Hur tänkte du nu?",
men reportern som mest verkade förvirrad lyckades inte med det heller.
Programinslaget som helhet var väl inte speciellt lyckat överhuvudtaget, så mycket programtid och så lite som ble
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:34Jag röstade på de gående folket
Jag röstade på de gående folket
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2011, 14:33Folket? Ser dom mer som förvirrade höns som kacklar runt förvirrat.
Folket? Ser dom mer som förvirrade höns som kacklar runt förvirrat.