Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Välkomna till Kristinehamn Trailrace!
Söndagen den 21 oktober är det premiär för ett nytt trailrunning lopp i Kristinehamn! Loppet är 16 km underbar löpning på smala stigar i tuff och varierande terräng. Skillnaden från vanlig terränglöpning är att löpni

Hmm..det här lät ju skoj. Tål helt klart att tänkaspå, men då måste jag nog ge mig ut och träna en hel del mer.. 🙂

Det där låter ju nice. Jag får sätta upp det som "tentative" I Googlekalendern. 🙂

Jag sprang banan igår och det var BLÖTT! Men det är en bra bana med många fina utsikter och härliga stigningar.

Välkomna till Hultet den 21 oktober!

Oj, jag skulle också vilja provspringa den banan... Är den utmärkt i skogen?

Jajjemän, svart o vit markering.
Fast en del hade blekt så de ser lite grönaktiga o vita ut. Men det är inga problem att hitta runt.

Åh vad bra, då ska jag åka till kristinehamn och springa någon dag!

Finns det tidsgräns eller finns korven kvar när nybörjare kommer i mål?

Börjat fundera på att vara med, låter kul! Hur ser banan ut egentligen; är det jättesmala stigar med rötter och stenar eller är det mer som ett motionsspår?

Maria: Klart det kommer finnas korv kvar! 🙂 Du kommer klara det galant om du ställer upp!

Banan går på mestadels smala stiger med rötter och stenar och sånt. Början och slutet går på vanligt motionsspår. Men det är kanke 2 km i början och 1 km i slutet

12