Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:49Jag bor på hotellet. Men har bytt bilen mot flyget som var grymt billigt 🙂
Jag bor på hotellet. Men har bytt bilen mot flyget som var grymt billigt 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:52Synd att flygen i norden är inställda.
Synd att flygen i norden är inställda.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:55Det är ju lång tid kvar 🙂
Det är ju lång tid kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:48Jag bor centralt Oslo, före och efter loppet. Rekommenderad färdväg från Linköping verkar gå förbi Kristinehamn, men jag är bara nästan säker på att det finns plats i bilen.
Jag bor centralt Oslo, före och efter loppet. Rekommenderad färdväg från Linköping verkar gå förbi Kristinehamn, men jag är bara nästan säker på att det finns plats i bilen.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:27Loppet är så gott som fulltecknat nu. 2 platser kvar.
Loppet är så gott som fulltecknat nu. 2 platser kvar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 17:19Blir ev en plats till över.. Jag är högst osäker om jag kommer iväg :/
Blir ev en plats till över.. Jag är högst osäker om jag kommer iväg :/
Quote from Christer Heinbäck on 22 April 2010, 11:16Rica Hotel Gardermoen, som hänvisas till på hemsidan kan bokas via Coops Hotelpremie. (t+) 1498:- för 2 nätter för 2 personer.
Vad har ni andra betalt om man inte går via Coop?
Edit: 1498 NOK vilket skulle bli 1815 SEK enligt hemsidan.
Rica Hotel Gardermoen, som hänvisas till på hemsidan kan bokas via Coops Hotelpremie. (t+) 1498:- för 2 nätter för 2 personer.
Vad har ni andra betalt om man inte går via Coop?
Edit: 1498 NOK vilket skulle bli 1815 SEK enligt hemsidan.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 16:06Svaret från arrangören är följande angående hotellpris:
"Hei Krister
Det er uendret fra det som står i reg.skjemaet som dere har sendt inn.
Dvs 495.- pr pers pr natt (990,- pr rom pr natt).
Vennlig hilsen
Olav "
Svaret från arrangören är följande angående hotellpris:
"Hei Krister
Det er uendret fra det som står i reg.skjemaet som dere har sendt inn.
Dvs 495.- pr pers pr natt (990,- pr rom pr natt).
Vennlig hilsen
Olav "
Quote from Christer Heinbäck on 22 April 2010, 20:59Då är det alltså förmånligare att boka via Coop.
Fredag till söndag för 1498 NOK, dubbelrum för 2 personer är bokat. 🙂
Då är det alltså förmånligare att boka via Coop.
Fredag till söndag för 1498 NOK, dubbelrum för 2 personer är bokat. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:36Mindre än en månad kvar!
Anmälningar och avbokningar verkar balansera varandra rätt bra. Just nu är det tre platser kvar. Bland de 57 anmälda finns några stycken extremt bra löpare.
Det verkar inte bli lika torrt och fint som i fjol. Om jag fattar rätt
Mindre än en månad kvar!
Anmälningar och avbokningar verkar balansera varandra rätt bra. Just nu är det tre platser kvar. Bland de 57 anmälda finns några stycken extremt bra löpare.
Det verkar inte bli lika torrt och fint som i fjol. Om jag fattar rätt