Quote from Guest on 15 October 2010, 14:26Hittade en rätt intressant produkt - krockkudde för cyklister. Det verkar som om planen är att få ut den till försäljning redan nästa år. Kanske kan det innebära att min fru kan cykla till jobbet, frisyren blir rätt förstörd av en frigolithjälm.
BILD:htt
Hittade en rätt intressant produkt - krockkudde för cyklister. Det verkar som om planen är att få ut den till försäljning redan nästa år. Kanske kan det innebära att min fru kan cykla till jobbet, frisyren blir rätt förstörd av en frigolithjälm.
BILD:htt
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:36Kan den skilja på en olycka och en stoppie?
Kan den skilja på en olycka och en stoppie?
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:37Ser ut som en instant burkha.
Men det får man nog inte säga..
Ser ut som en instant burkha.
Men det får man nog inte säga..
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 14:39Imponerande produkt om den fungerar.
Imponerande produkt om den fungerar.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:09Instant burkha ... det får man visst säga! Fick mig att skratta för mig själv här.
Instant burkha ... det får man visst säga! Fick mig att skratta för mig själv här.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:32Burkha på burk....
Nej skämt å sido, imponerande produkt om den funngerar. Men det vill till att den funkar seamless, vill ju inte att den sliter örona av en i farten när den vecklas upp.
Burkha på burk....
Nej skämt å sido, imponerande produkt om den funngerar. Men det vill till att den funkar seamless, vill ju inte att den sliter örona av en i farten när den vecklas upp.
Quote from Lena O on 15 October 2010, 18:52Vi skämtade om just detta på Riden i år.
En helkroppskrockkudde ... vi konstaterade att det kunde ske olycko när man gav någon en klapp på axeln 😉
Vi skämtade om just detta på Riden i år.
En helkroppskrockkudde ... vi konstaterade att det kunde ske olycko när man gav någon en klapp på axeln 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 20:23Or when letting gas go as some tend to do a lot...
Or when letting gas go as some tend to do a lot...
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 02:47Den som tror tror den är skyddad med uppblåsbara skydd bör nog bara bedriva krasch i tanken.
Den som tror tror den är skyddad med uppblåsbara skydd bör nog bara bedriva krasch i tanken.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 07:21Produkten om den fungerar kan ju ändå vara ett alternativ för alla de som vägrar att använda cykelhjälm (bättre än inget skydd alls).
Här i Stockholm är folk ganska duktiga på att köra med "störtkruka" men t.ex. Västervik där jag cyklar/vistas en del anv
Produkten om den fungerar kan ju ändå vara ett alternativ för alla de som vägrar att använda cykelhjälm (bättre än inget skydd alls).
Här i Stockholm är folk ganska duktiga på att köra med "störtkruka" men t.ex. Västervik där jag cyklar/vistas en del anv