Quote from Guest on 20 May 2007, 21:56Känner mig inte nöjd Trots Att människor säger att jag bör vara det. Nu Ska jag försöka ligga i hårdträning framförallt på magen. Ska även börja äta bättre. Nu blir frukosten en skål fil eller ingenting. Lunchen Ngn skitmat eller ingenting. Middagen ngt f
Känner mig inte nöjd Trots Att människor säger att jag bör vara det. Nu Ska jag försöka ligga i hårdträning framförallt på magen. Ska även börja äta bättre. Nu blir frukosten en skål fil eller ingenting. Lunchen Ngn skitmat eller ingenting. Middagen ngt f
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 22:06hmmm ja tycker du gör fel när du inte ska äta..
de är inte en bra metodja själv har gått ner 18 kilo sen november och ja har ökat min mat
äter var 3 h någonting äter tallriksmodellen..och de viktigaste är om mna vill gå ner är att man gör av me mer ä
hmmm ja tycker du gör fel när du inte ska äta..
de är inte en bra metod
ja själv har gått ner 18 kilo sen november och ja har ökat min mat
äter var 3 h någonting äter tallriksmodellen..
och de viktigaste är om mna vill gå ner är att man gör av me mer ä
Quote from mårten jansson on 20 May 2007, 22:09Inte konstigt att du känner sötsug när du inte äter ordentligt! Frukost är jätteviktigt, annars börjar du dagen med lågt blodsocker och med tanke på att du inte äter ordentligt kommer du inte att ha något att träna på heller, och då får du inget resultat
Inte konstigt att du känner sötsug när du inte äter ordentligt! Frukost är jätteviktigt, annars börjar du dagen med lågt blodsocker och med tanke på att du inte äter ordentligt kommer du inte att ha något att träna på heller, och då får du inget resultat
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 22:32Som denize sa så måste man äta för att bygga och forma kroppen...
Så ät Kvinna!
Men ät rätt...så inte blodsockret rusar upp och ner.
många säger var 3 h... ja håller det.. men äter massor me fruktoch morötter på mellan målen..kanske inte de bästa
Som denize sa så måste man äta för att bygga och forma kroppen...
Så ät Kvinna!
Men ät rätt...
så inte blodsockret rusar upp och ner.
många säger var 3 h... ja håller det.. men äter massor me fruktoch morötter på mellan målen..kanske inte de bästa
Quote from Catharina Brattlin on 21 May 2007, 07:38Ännu en "ätstörd-wanna be"...
...jag blir lite less på att behöva dra allt ÄNNU EN GÅNG, hur farligt det är att inte äta...vad som händer med kroppen, som till slut kommer att lägga av osv...Var rädd om Dig, Sandra! 🙁
Ännu en "ätstörd-wanna be"...
...jag blir lite less på att behöva dra allt ÄNNU EN GÅNG, hur farligt det är att inte äta...vad som händer med kroppen, som till slut kommer att lägga av osv...Var rädd om Dig, Sandra! 🙁
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 08:47Alltså, jag vet inte varför du lägger upp ett sådant här meddelande på forumet för säkert vet du lika väl som mig att om man fixerar vid mat för mycket så blir man knappast en nöjdare människa, snarare tvärt om. Så jag skall bespara dig moralpredikaningar
Alltså, jag vet inte varför du lägger upp ett sådant här meddelande på forumet för säkert vet du lika väl som mig att om man fixerar vid mat för mycket så blir man knappast en nöjdare människa, snarare tvärt om. Så jag skall bespara dig moralpredikaningar
Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2007, 09:10HÅller med dig Sylvia! jag blir också så ledsen. Hela tiden dyker det upp sådana. :@
Till trådhållaren! Räkna på ditt BMI. Vikten (kg) delat med längden (m) i kvadrat.
Du ska enligt WHO ligga mellan 18.5 och 24.99 för att räknas som normalviktig. Hamnar
HÅller med dig Sylvia! jag blir också så ledsen. Hela tiden dyker det upp sådana. :@
Till trådhållaren! Räkna på ditt BMI. Vikten (kg) delat med längden (m) i kvadrat.
Du ska enligt WHO ligga mellan 18.5 och 24.99 för att räknas som normalviktig. Hamnar
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 09:16men kom ihåg om du tränar mkt styrka
(vilket det inte verkade som men iallafall)
muskler väger mer än fett så man kan vara helt hälsosamm även om man ligger över 24,99
tror dock den undre gränsen stämmer bättre
men kom ihåg om du tränar mkt styrka
(vilket det inte verkade som men iallafall)
muskler väger mer än fett så man kan vara helt hälsosamm även om man ligger över 24,99
tror dock den undre gränsen stämmer bättre
Quote from Lena O on 21 May 2007, 09:28🙁 Var får dessa människor sina idéer ifrån??
🙁 Var får dessa människor sina idéer ifrån??
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 21 May 2007, 09:34Jag antar att du menar Sanna http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=111134
...Du tror inte att det kan vara bättre att äta nyttig mat istället för flötmat, träna och äta ordentligt med jämna mellanrum istället för att räkna kalorier...?
Jag antar att du menar Sanna http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=111134
...Du tror inte att det kan vara bättre att äta nyttig mat istället för flötmat, träna och äta ordentligt med jämna mellanrum istället för att räkna kalorier...?