Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 11:30Citat: ">>>>Ska även börja äta bättre. <<<>>>Ska göra som Min Vän Sanna Och börja räkna kalorier. Hon känne
Citat: ">>>>Ska även börja äta bättre. <<<>>>Ska göra som Min Vän Sanna Och börja räkna kalorier. Hon känne
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 13:34ja visst man kan läsa fel.. om de var som du säger eller de hon menar så ber ja om ursäkt med..
men som sagt de är viktigaste är att äta och må bra
att man gör av med mer än va man tar in.
ja visst man kan läsa fel.. om de var som du säger eller de hon menar så ber ja om ursäkt med..
men som sagt de är viktigaste är att äta och må bra
att man gör av med mer än va man tar in.
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 21 May 2007, 13:37Hmmm, det stämmer kanske Marie men...
Anledningen till att jag reagerar är att du (Sandra) refererar till Sanna som om vi borde veta vem det är. Då antar jag att det är Sanna på forumet som nyligen har bett om hjälp om hur hon ska kunna SLUTA räkna ka
Hmmm, det stämmer kanske Marie men...
Anledningen till att jag reagerar är att du (Sandra) refererar till Sanna som om vi borde veta vem det är. Då antar jag att det är Sanna på forumet som nyligen har bett om hjälp om hur hon ska kunna SLUTA räkna ka
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 13:39Oscar bra sagt...
Oscar bra sagt...
Quote from Catharina Brattlin on 21 May 2007, 14:06Oscar, jag kunde inte sagt det bättre själv.
Oscar, jag kunde inte sagt det bättre själv.
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 16:05OK, jag måste på förhand be om ursäkt om det INTE är så här som jag har uppfattat trådförfattaren och hennes inlägg; som ett enda stort skämt för att reta upp oss "normala" pers här på Funbeat!
För det första; tråden ligger i helt fel grupp!
För det an
OK, jag måste på förhand be om ursäkt om det INTE är så här som jag har uppfattat trådförfattaren och hennes inlägg; som ett enda stort skämt för att reta upp oss "normala" pers här på Funbeat!
För det första; tråden ligger i helt fel grupp!
För det an
Quote from Catharina Brattlin on 21 May 2007, 16:27Linda, Du har kanske en poäng där...författaren har ju inte bemött våra andras kommentarer...synd bara att "Sanna" nämndes i så fall.
Jag blir iallafall trött på sånt här...ett seriöst (i de flesta fall) community för tränande ska inte behövas besudlas a
Linda, Du har kanske en poäng där...författaren har ju inte bemött våra andras kommentarer...synd bara att "Sanna" nämndes i så fall.
Jag blir iallafall trött på sånt här...ett seriöst (i de flesta fall) community för tränande ska inte behövas besudlas a
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 16:44Som min sambo sa, som är lite mer rutinerad på forum på nätet än vad jag är; det finns alltid folk som vill provocera och testa gränser och reta upp folk. Jag tar inlägget som att det är så i detta fallet och orkar inte bry mig längre. Håller verkligen me
Som min sambo sa, som är lite mer rutinerad på forum på nätet än vad jag är; det finns alltid folk som vill provocera och testa gränser och reta upp folk. Jag tar inlägget som att det är så i detta fallet och orkar inte bry mig längre. Håller verkligen me
Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2007, 16:45Den som väl har gått in i de sjukdomarna kan man inte få på andra tankar. Tyvärr.
Mitt hopp är att man kanske kan få ngn att vända innan de kommit dit!!!
Anorexi är ju bara en så fruktansvärd sjukdom. Även om det har kommit nya mer positiva rön om till
Den som väl har gått in i de sjukdomarna kan man inte få på andra tankar. Tyvärr.
Mitt hopp är att man kanske kan få ngn att vända innan de kommit dit!!!
Anorexi är ju bara en så fruktansvärd sjukdom. Även om det har kommit nya mer positiva rön om till
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 21 May 2007, 16:52Linda, nej det är nog tyvärr ganska seriöst, Sanna och Sandra är vänner.
Jag hoppades ett tag på att det skulle vara en troll-tråd men googlar man på Sanna så är första träff hennes blogg där hon nämner Sandra. Och där finns en fotodagbok som verkar ha m
Linda, nej det är nog tyvärr ganska seriöst, Sanna och Sandra är vänner.
Jag hoppades ett tag på att det skulle vara en troll-tråd men googlar man på Sanna så är första träff hennes blogg där hon nämner Sandra. Och där finns en fotodagbok som verkar ha m