Quote from Guest on 18 March 2011, 12:45Hej!
Jag har några kroppsliga besvär och har utvecklat strategier för att ändå kunna fortsätta med löpningen. Jag är därför nyfiken på om det finns fler löpare med kroppsliga besvär och hur man i sådana fall hanterat dessa. Vi kanske kan lära av varandr
Hej!
Jag har några kroppsliga besvär och har utvecklat strategier för att ändå kunna fortsätta med löpningen. Jag är därför nyfiken på om det finns fler löpare med kroppsliga besvär och hur man i sådana fall hanterat dessa. Vi kanske kan lära av varandr
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 12:55Det är inte lätt att ta tag i sina problem och du ska ha all respekt för att du gör det.
Jag växte upp i en tävlingsinriktad familj som jag älskar över allt annat men det resulterade i dåliga knän på grund av överträning och dåligt löpsteg.
Ett viktigt
Det är inte lätt att ta tag i sina problem och du ska ha all respekt för att du gör det.
Jag växte upp i en tävlingsinriktad familj som jag älskar över allt annat men det resulterade i dåliga knän på grund av överträning och dåligt löpsteg.
Ett viktigt
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:51Jag är reumatiker och har oftast ont nånstans. Men det har jag lättare att leva med än när jag får tokont i nån kroppsdel som är nödvändig för att kunna springa, senast var det min ena fot som blev våldsamt inflammerad. Min träning består av att börja trä
Jag är reumatiker och har oftast ont nånstans. Men det har jag lättare att leva med än när jag får tokont i nån kroppsdel som är nödvändig för att kunna springa, senast var det min ena fot som blev våldsamt inflammerad. Min träning består av att börja trä
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 00:57Jag har problem med främst mina knän och vrister vilket både är medfött och kommer av led och korsbandsskador från tiden då jag spelade fotboll. Har instabila knä och vrister, överpronerar kraftigt, vek mellanfot och en inåtvridning av höger ben och fot v
Jag har problem med främst mina knän och vrister vilket både är medfött och kommer av led och korsbandsskador från tiden då jag spelade fotboll. Har instabila knä och vrister, överpronerar kraftigt, vek mellanfot och en inåtvridning av höger ben och fot v