Quote from Guest on 1 October 2012, 21:06KUL-helg Jönköping/Huskvarna 16-18 november 2012
Välkommen till 2012 års upplaga av KUL-helgen, den 5:e i ordningen!
I år håller vi till vid Vätterns sydspets. Vi bor på Huskvarna Vandrarhem http://www.hhv.se/ Samling fredag kväll kl. 18.30 då vi har e
KUL-helg Jönköping/Huskvarna 16-18 november 2012
Välkommen till 2012 års upplaga av KUL-helgen, den 5:e i ordningen!
I år håller vi till vid Vätterns sydspets. Vi bor på Huskvarna Vandrarhem http://www.hhv.se/ Samling fredag kväll kl. 18.30 då vi har e
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 21:16Vill gärna veta mer om terrängen, helst mycket stig och lite asfalt 😉
Vill gärna veta mer om terrängen, helst mycket stig och lite asfalt 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 21:42Vad roligt! Måste kolla om man kan få in det här i planeringen.
Vad roligt! Måste kolla om man kan få in det här i planeringen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:02En vecka innan jag ska bli pappa igen? Hur tänkte ni då!!! 😀
En vecka innan jag ska bli pappa igen? Hur tänkte ni då!!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:38Jag vet inte mer om turerna, men det är svårt att lägga en 5 mils runda utan vägpartier. Nu är det Emelie Andersen som lägger banorna och hon älska skogen. 🙂
så räkna med mest skog
Jag vet inte mer om turerna, men det är svårt att lägga en 5 mils runda utan vägpartier. Nu är det Emelie Andersen som lägger banorna och hon älska skogen. 🙂
så räkna med mest skog
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:38Kommer 🙂 men hinner nog inte till 18:30
Var äter vi middagen på fredagen?
Åker gärna med om någon har plats från Stockholm.
Hur många anmälda?
Kommer 🙂 men hinner nog inte till 18:30
Var äter vi middagen på fredagen?
Åker gärna med om någon har plats från Stockholm.
Hur många anmälda?
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:40Anmälan kom ut idag så Bernt du blir nog 2:a om du skyndar dig (jag var först 🙂 )
Kolla med Cecilia eller Staffan Å med resten av frågorna.
Anmälan kom ut idag så Bernt du blir nog 2:a om du skyndar dig (jag var först 🙂 )
Kolla med Cecilia eller Staffan Å med resten av frågorna.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:45Peter.
Ultralöpare bara gör det. Kutar alltså.
Vad har du gjort? (t+)
Peter.
Ultralöpare bara gör det. Kutar alltså.
Vad har du gjort? (t+)
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:58Det var ju själva £¤¤@#?{€€...
För tredje året i rad hamnar KUL-helgen på alldeles fel tid för min kalender. (#)
Det var ju själva £¤¤@#?{€€...
För tredje året i rad hamnar KUL-helgen på alldeles fel tid för min kalender. (#)
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 23:433:e november återupptas 8 x 10K i Halden där denna variant startade.
Kan rekommenderas varmt.Ultrahelgen sammanfaller ju tyvärr med det som kallas ultraintervaller i Sverige.
Vilket är 10 K var 3:e timme under ett och samma dygn.
3:e november återupptas 8 x 10K i Halden där denna variant startade.
Kan rekommenderas varmt.
Ultrahelgen sammanfaller ju tyvärr med det som kallas ultraintervaller i Sverige.
Vilket är 10 K var 3:e timme under ett och samma dygn.